Kvaliteta usluge u pravom smislu rijeci!

utorak, 27.03.2012.

Svako jutro prije posla u prodavaonici kupujem namirnice djetetu i sebi za predstojeći dan. Ujutro nas se nakupi i do 12ero ljudi u isto vrijeme u trgovini. Najčešće zadnji tren prije početka radnog vremena. Svih ovih mjeseci nikada nisam doživjela da sam ušla u dućan, a da navedene djelatnice nisu bile nasmijane, susretljive i ljubazne. Kao prvo, one u isto vrijeme peku proizvode, donose ih na pult, naplaćuju proizvode, kuhaju kave (što oduzima puno vremena jer za pripremu samo 1 kave one bi stigle poslužiti bar 2 osobe). Bez obzira na tempo i situaciju pa makar i kad rade u smjeni sa drugim djelatnicama (od kojih su neke i nove pa im moraju pokazivati i učiti ih poslu i rutini) one su dobre volje i jako brze. Uvijek se dogodi da uđe i neki mrzovoljan kupac kojeg one bez obzira na njegovo ponašanje ili komentare ljubazno uz osmijeh isprate te je na kraju i takav kupac u konačnici zadovoljan. Sa mnom se slažu i moji kolege s posla (kojih je najmanje 20tak) koji redovito hvale navedene djelatnice kod kojih svakodnevno pod pauzom svraćaju kupovati gablec. U njihovo i svoje ime sa zadovoljstvom, u ova teška vremena, šaljem ovu pohvalu!!

Objavljeno 27.03.2012. u 13:53 | 0 komentara | Ispiši | #

<< Arhiva >>

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se