KRIVI SALTER?

petak, 30.09.2011.

Budući da uvijek imamo puno pošte, skoro svaki dan je netko od nas u poštanskom uredu. Taj dan je bio moj red. Naime, nakon posla sam se uputila u poštanski ured s desetak pisama. Ušla sam unutra i primijetila dva šaltera za poštansko poslovanje i dvoje meni dobro poznatih zaposlenika. Kod djelatnice je već bila jedna stranka pa sam prišla šalteru gdje je upravo sjeo muški djelatnik. Prišla sam te stavila pisma na pult. Djelatnik me nije niti pogledao već je polako počeo otvarati bombon i jesti. Ja sam i dalje čekala. Zatim je djelatnik, i dalje ne gledajući u mene, počeo slagati papire po stolu, lagano premještajući papire s jednog kraja stola na drugi, usporeno, čisteći male papiriće i slažući spajalice u kutiju. Već sam bila pomalo ljuta, a ona me djelatnik pogledao. Međutim, umjesto pozdrava i izvolite, upitao me „A zašto ste Vi došli k meni?“. Ostala sam zbunjena u prvi trenutak, čak nisam bila sigurna obraća li se meni. Odgovorila sam da sam tu tri puta tjedno i da sam svaki put kod njega slala poštu te kako to misli zašto sam došla. Nonšalantnim tonom mi je odgovorio da je njegov šalter za pakete te da sam trebala ići kolegici. Opet sam ostala zbunjena jer mi je ovo prvi put rečeno, nakon što sam mjesecima slala poštu na istom šalteru. Nisam ništa odgovorila, a djelatnik je samo komentirao „A dobro“ i zaprimio moja pisma. Žvačući prije spomenuti bombon, napravio je račun i naplatio. Bez ijedne riječi. Uzela sam račun i izašla iz pošte, ne shvaćajući što se zapravo dogodilo. Naime, pošta nije prodavaonica i ne možemo birati hoćemo li se vratiti ili ne. Daje li to pravo zaposlenicima da zaboravljaju na kvalitetu usluge?

Objavljeno 30.09.2011. u 09:18 | 0 komentara | Ispiši | #

Želimo li lojalne goste

srijeda, 21.09.2011.

Ovaj sam vikend treći puta u manje od godinu dana provela u jednom malom obiteljskom hotelu u Istri. Razlog mog vraćanja su bile dvije stvari - odlična hot stone masaža i jako fino jelo - seitan u umaku od tartufa. Prva masaža je bila odlična. Druga drugačija i lošija, treća gotovo ispodprosječna. Cijena ista. Prvi seitan je bio u umaku od tartufa, ogromna porcija, cijena prihvatljiva, drugi je bio manja porcija, 30% veća cijena,a treći puta je bila još manja porcija i ovaj puta je umak od vrganja, a cijena duplo veća. To me navelo na razmišljanje - želimo li mi uopće lojalne kupce, ili bismo radije da netko dođe jednom, jer onda ne vidi kako ga svaki puta hoćemo nasamariti. Ili ćemo biti fer i stvarati lojalne kupce/goste ili ćemo ih svaki puta pokušati prevariti pa ovi koji dođu jednom neće ni skužiti, a ovi koji navrate više puta kad shvate, otjerat ćemo ih, da možemo dalje po svom.

Objavljeno 21.09.2011. u 16:03 | 0 komentara | Ispiši | #

Nakon Turske, u Amsterdamu ista priča


Prije nekoliko tjedana ispunila sam si dugogodišnju želju i posjetila Amsterdam.
Prvi dojam – kao i lani u Turskoj – ovaj puta još ljubazniji policajac na kontroli putovnica kaže Dobrodošli, jeste li ovdje poslovno ili ste se došli zabaviti. Naravno, sav taj small talk prati iskreni osmijeh i osjećaj da sam dobrodošla, da nikome ne smetam, što na našem aerodromu nije baš tako.
Kažem – zabava i veli on meni – e pa onda lijepo se provedite. Idemo dalje – ulazim u taxi. Opet ljubazan čovjek, smije se, pričamo mi, ljetovao on u Istri, sviđa mu se Hrvatska, opet ista priča pita me zašto sam tu i da mi samoinicijativno 30-ak korisnih savjeta – gdje i što jesti, što zaista vrijedi posjetiti, što je razvikano (naravno prije toga me pitao što me zanima) Dolazim u hotel, opet svi ljubazni, nude dodatne usluge… i krenem po gradu, muzej jedan, drugi, svi gledaju u oči, pozdravljaju, govore savršen engleski, ljubazni su… kad zastanem na cesti i gledam u plan, dođe pokoji lokalni čovjek i pita me trebam li pomoć (ovo mi se naravno vraća jer ja to radim ovdje)
Da nije sve kod susjeda idealno, da naletila sam na jednu od 100 bezobraznu djelatnicu i to na Jimmy Choo cipelama. Klasična priča kad prodavačice luksuzne robe same procjenjuju tko može/ne može nešto kupiti
Uglavnom, što je to u Amsterdamu i Turskoj čega očito nema kod nas.
Svjesnost da su turistička destinacija. Da žive od turista. Da su zato turisti dobrodošli. I zato svaki onaj pozdrav, osmijeh, zahvala ima svrhu i smisao. Zahvalni su na tome. I zato su dobri domaćini.

Ne možemo promijeniti svijet niti druge ljude, no možemo mijenjati sebe – što ste vi napravili za hrvatski turizam. Ja sam samoinicijativno prilazila gostima i u Zagrebu i na moru i nudila pomoć. Razmislite, što možete učiniti sada, što iduće sezone, ako ništa drugo vratit će Vam se kad odete negdje drugdje kao turist – više ćete uživati, ljepše se provesti.

Kristina H.

Objavljeno 21.09.2011. u 16:02 | 0 komentara | Ispiši | #

Zasto je usluga losa?

srijeda, 07.09.2011.

Još jedna turistička sezona bliži se kraju. Rezultati bilježe porast ulaska turista u zemlju, porast broja noćenja. S jedne strane stižu nam pohvale na uslugu u Hrvatskoj i ruku na srce, znamo mi ponekad i oduševiti. Ipak, s druge strane čujemo kako su ljudi nezadovoljni uslugom, kako turisti često čuju riječi poput „Ne može“ ili „Kad ćete više otići“…
No, nije tako samo u turizmu. Svi ćemo mi otići u dućan i neka prodavačica će nas oduševiti dok će nam druga pomoći da se više nikad ne vratimo u taj dućan. Isto je kod frizera, liječnika, u kafiću…
Mi ne bi bili „mi“ (tajni kupci) kad ne bismo istražili zašto je negdje usluga loša i zašto djelatnici zakažu u gotovo svakom trenutku istine…

Što smo otkrili pogledajte u našem novom ČLANKU na webu!

Heraklea

Objavljeno 07.09.2011. u 10:02 | 0 komentara | Ispiši | #

Sto smo ljetos radili?

ponedjeljak, 05.09.2011.

Puno projekata prošlo je kroz naš ured ovog ljeta… odmarali smo se, ali smo i puno radili te posjetili brojne hotele i kampove na obali! J

Neki od njih bili su smješteni na Lošinju gdje smo posjetili brojne objekte te uživali u blagodatima tog otoka, ali naravno, i u usluzi koja nam je tamo pružena. Zanima vas kakvi su bili djelatnici na Lošinju? Jesu li bili uslužni, ljubazni i spremni pomoći?

Sve informacije pronađite upravo OVDJE!

Heraklea

Objavljeno 05.09.2011. u 15:58 | 0 komentara | Ispiši | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se