05

subota

ožujak

2016

Ona školovana teta koja zarađuje brdo para, "pa shodno tomu u dućane poput HM-a ni neulazi",
prijeti da će tužiti one koji su prepirku plasirali u medije, ali i one koji su istu komentirali.
Trudila sam se nikoga ne uvrijediti, ne zato što ne volim ponižavati ovakve trule duše, nego iz razloga što smatram da je pogrešno spuštati se na razinu onoga koga kritiziraš. Nekad se uspijem iskulirati, vrlo često ne.
Sada mi je pomalo žao što ne postoji neka konkretna uvreda u tom mom tekstu (osim one da dotična odgaja monstruma), jer bi to bio način da upoznam tu snobovsku njušku!

Baš me zanima kako bi to izgledalo..

Dolazim ja, u Vero Moda trapericama koje sam na rasprodaji u Beogradu platila 10€, bluzici iz Lidla iste vrijednosti i maaalčice prevelikoj jakni (jebiga, bila je lijepa i na 50% i nije bilo mog broja). Ne znam u čemu bih ušetala, jer obuća mi je fetiš i sada ne mogu ni zamisliti što bih mogla imati na nogama. Isto vrijedi i za torbe. Cijena im je nešto veća, ali postoji mogućnost da će mužić ovo pročitati, pa ćemo reći da je prihvatljiva.rolleyes Prihvatljiva je, Gorane. Kupujem polovne torbe, chill. Ne prelazi 10% mjesečne zarade (kako me savjetovao doktor). smijeh

Ulazi ona, u bundi od nerca, Guči cvike šljašte ispod izblajhane i natapirane kose, prikrivajući iskvarcanu i suhu kožu oko očiju na kojoj ne možete (a ne "nemožete") vidjeti bore, jer za vidljive borice oko očiju potrebno je nasmijati se barem jednom mjesečno. A smijanje je njoj na No-No listi, jer ne trči na pauzi na botoksiranje da bi se nasmijala i sve sjebala.
Trudim se vidjeti što ima na sebi, ali mi pred očima bljeskaju naušnice, a prstenje mi ulijeće u kadar dok demonstrira odvjetnici kako ne može sjesti na te prljave stolice na kojima sjede svi ostali smrtnici, te lanac s imenom kakav ima i moj pas, ali mojoj kuji stoji bolje nego ovoj.
Nevermind, pretpostaviti ćemo da je Puči jer se rimuje s Guči. Može i Versači, al' Donatella je rekla da oni dizajniraju odjeću za ljubavnice. Dakle, Versači otpada.

Ročište bi bilo nezanimljivo (ovo nije glagol, stoga se piše zajedno), vrlo bi kratko trajalo jer bi oštećenoj zasigurno pozlilo kada bi saznala da nemam diplomu, a zarađujem više nego ona i piđame ne kupujem u HM-u, nego kod teta na pijaci.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.