28

četvrtak

siječanj

2016

LONAC koji vole i one koje ne vole kuhati

U moru sranja koje me svakodnevno okružuju, trudim se okupirati stvarima koje me čine boljom osobom. Ide mi to prilično dobro, srce me služi i čini se da smo se pomirili! Nije me nokautiralo punih 3 mjeseca, i ono padanje u nesvijest se čini kao nešto iz prošlog života.
Moje misli okupiraju samo pozitivne stvari, a ovo je jedna od većih.

Ne mogu reći da sam nešto pratila ovu vrstu umjetnosti, ali za Lonac mogu reći da je momak koji će u Hrvatskoj street art podići na neku novu razinu. Koliko god je to moguće u ovoj zabačenoj prčiji, naravno.
Njegov rad pratim duže nego što sam mislila da ću ikada išta pratiti, jer moja koncentracija je kao u klinca s ADHD-om.
Preksinoć sam vidjela njegov najnoviji rad, rad o kojem bih voljela više pričati, ali i dalje sam bez teksta.

Kako sam jedna od onih žena koja voli govoriti da nije romantična laze, pa se raznježi na svako sranje; nikad nisam maštala o vjenčanju, ali sam uvijek zamišljala koji bi me to iskaz ljubavi uistinu ostavio bez teksta.
(Ako si jedna od onih koje očaravaju javne prosidbe i veliki kamen, ovo nije tema za tebe. Ili jest. Da se malo osvijestiš. belj)
Nisam smislila ultimativni iskaz ljubavi, ali me ovaj vršnjak oduševio i podigao letvicu još više. Ovu letvicu ni Blanka ne može preskočiti.
Da skratim..

The best Valentine's GIF(t) ever!!

Oznake: #lonac #streetart

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.