Živ je!!

utorak, 28.03.2006. - 13:58

Dakle vjerovali ili ne živ sam i sjećam se bloga.
Ma šalu na stranu jednostavno uzadnje vrijeme imam malo vremena za blog, niti ga stignem čitati a pisati, jednostavno ne znam što bi pisao...
Moja profesorica iz hrvatkog je rekla kako je sreća egoističan osjećaj, a tuga altruističan osjećaj pa uvijek trčimo da je podijelimo s drugima... Nisam siguran da se baš u potpunosti slažem s time ali definitivno ima nešto u tome...

Eto tako ni sad ne znam što reći... :(

Ja mislim da... (22) - Daj ti to crno na bijelo - Linkuj

Vratija se Šime - opet

srijeda, 01.03.2006. - 15:20

Priznajem nisam dugo pisao.
Da vam pravo kažem nemam pojma o čemu bi pisao. Tako će i ovaj post biti tipa "Dignuo sam se, oprao sam zube, popišao sam se...".

Od Venecije smo odustali zbog lošeg vremena, rezervirali smo hotel u Beču pa ga zbog lošeg vremena otakazali i sutra poslije posla idemo u Čatež i vraćamo se u nedjelju - mljac.
Cimer me totalno ugodno iznenadio predložio je napraviti mi neke ustupke tipa da promijenimo termin teretane da se mogu vidjeti sa V. i slično... Ma baš je dobar iako me ponekad užasno nervira, ali siguran sam da i ja njega nerviram :D - uostalom čemu služe cimeri...

Vidim da Soft kaže da više neće pisati, Eviltwin isto jako rijetko piše (a nekad je pisao minimalno jednom dnevno) ipak drago mi je da je razlog tome zadovoljstvo u ljubavi... Dakle želim i svima vama da pišete čim rjeđe postove :D.

Komentari:
# soft cell: ipak se moze na zelenu granu s cimerom :) A to da rjedje postam zbog ljubavi...uf, da je po tome mjeriti...a la la, bolje da zasutim :/ (02.03.2006. 11:09)
# my-way: samo ti nam tu i tamo javi da si živ;), i uživaj i dalje! (02.03.2006. 14:47)
# Anabella: blogat je bolje od seksa, samo treba znat kako;) (02.03.2006. 21:10)
# Anabella: viš kak si sve zapostavio zbog male zaljubljenosti, eh druže ne ide to tako.. (04.03.2006. 15:00)

Ja mislim da... (6) - Daj ti to crno na bijelo - Linkuj

<< Arhiva >>