Valentinovo...

srijeda, 15.02.2006. - 08:45

Dakle prošao je i taj dan. Slažem se s ljudima koji kažu da je to totalno iskomercijalizirano ali ne slažem se da je nepotrebno uz objašnjenje "ja nju/njega volim svaki dan" - šta to znači da se protiv pušenja, AIDSa, tuberkuloze, gladi borimo samo jedan dan u godini?!?!? Dobro je kad jedan dan znaš da moraš reći nekome da ti je stalo...
Jučer sam sa V. bio na baletu. Nemojte početi s pohvalama jer nije bila moja ideja, nego njena, a potrefilo se da baš jučer idemo. Uglavnom bio sam siguran da će mi to biti bezveze, ali kako zaljubljenost čudno djeluje na čovjeka išli smo. Svidio mi se balet baš - doduše nije da bi išao svaki dan ali ipak je bilo baš ok... Bio je ispred nas neki tip koji se stalno naginjao i jedva smo od njega vidjeli scenu, ali uspjeli smo.
Ah da bila je zadovoljna mojim poklonom, a i mene je ugodno iznenadio njen...

A jesam li vam možda rekao da mi se jako sviđa V. :D?

<< Arhiva >>