Brugge - day 3

četvrtak, 19.01.2006. - 21:53

Dakle svanulo je jutro, ispravak nije još bilo svanulo subotnje jutro a ja sam već doručkovao i kovao plan. Odlučio sam se dan prije ići u Brugge (Bruž franc. ili Bruhe flam.).

Svi su mi govorili kako je to lijep grad i da ne mogu propustiti to pa onda vlak pod noge i krenuti.
Imaju genijalnu željeznicu. Osim što je točna i udobna ima i neke dodatke. U svakom vagonu ima display na kojem pišu informacije kao što je za koji grad vlak ide, koja je slijedeća stanica, par minuta prije nego uđe u grad na razglasu jave u koji se grad ulazi - ma super...

Stigao ja u Brugge i odmah me čeka prizor.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I oni su kao i nizozemci freakovi za bikeovima a ovo je samo dio parkinga. Uglavnom na kolodvoru sam pratio znakove za izlaz a kako je peron na kojem je stao vlak bio zadnji izašao sam kroz nekakav stražnji izlaz na suprotnu stanicu od kolodvora. I tako gledam ja kao da sam došao u neku selendru. Nigdje nikog, neke stanice za bus, ali ništa mi nije jasno. Onda se pojavila neka retardirana žena s a malo poslije i neka žena s najdebljim naočalama koje sam ikad vidio. Već sam mislio da sam fuck up, ali pojavio se bus i lijepo me odvezao do centra. Uglavnom stvarno je lijep Brugge. Ovo je centralni trg. Na njemu je i ova utvrda Belfont ako se ne varam na čiji se toranj možete popeti. Treba do gore 366 stepenica proći i iako to izgleda kao nešto prestrašno zapravo uopće nije i još ako vam kažem da sam se penjao odmah nakon što sam ručao stvarno nije strašno:). Od gore puca prekrasan vidik.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Grad me zapravo dosta podsjetio na Amsterdam valjda zato jer je arhitektura jako slična a isto grad ima kanale. Ali ipak puno je ljepši od Amsterdama, barem koliko se sjećam Amsterdama od maturalca. Ne znam da li je cijela gradska jezgra zaštičena ili šta ali na svakoj kućici je znak zaštičene baštine UNESCOa. Evo tipičnih primjera kućica.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Po gradu se možete voziti i u kočijama kojih ima prilično puno. Ipak kako nisam bio s "nekim" nisam išao s njima...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ima jedno prekrasno mjesto zove se Minnewater (ako se dobro sjećam) odnosno Jezero ljubavi. Stvarno je krasno tu. Na slici se baš i ne vidi ali ima puno patki i labudova, a u pozadini je još jedan miran park, mislim da je tu u proljeće ljeto stvarno krasno... Ma i sad je samo što je hladno:).

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Na preporuku G. koja mi je i posudila vodič koji sam koristio na putu išao sam i na vožnju kanalima koja kreće odavde. Iako se možda ne čini kao neko lijepo mjesto meni se jaaako svidjelo, baš onako isto zrači nekom mirnoćom.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovako izgledaju tipične kućice iz brodića.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Grad ima dosta vrata svih veličina, boja i namjena ovo je jedan manji primjerak.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kakav bi to grad koji drži do sebe bio a da nema vjetrenjaču:).

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ne znam jel primječujete da na njenim krakovima stoje boje plava-bijela-crvena odnosno nizozemska zastava. E sad nije baš da nešto poznam njihovu povijest pa mi je i to djelomično misterij, ali u Bruggeu su natpisi ulica samo na Flamanskom a i znak grada ima nizozemske boje tako da se čini kao da ste u Nizozemskoj a ne Belgiji ili se možda varam...

U Bruggeu je blizu glavnog trga još jedan trg Burg koji je također jako lijep

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I to je otprilike Brugge, iako niste ni približno dobili dojam kako je to jako ugodan i lijep grad sa živim ulicama i onim mirnim i tihim u kojima se osjećate kao da ste u nekom drugom vremenu bezbrižni i pomalo sanjivi...

Vratio sam se u Brussels i naravno treba nešto i pojesti. Prije toga skočio sam u jedan Internet cafe da vidim šta ima na netu. Pogledao par blogova i išao napisati jedan mail. Isuse kakvu tipkovnicu imaju ti francuzi. Da mi netko priča ne bi vjerovao. Slovo M je negdje tamo gdje je Đ, točku sam jedva našao to je shift + ona tipka pored nule, ma uglavnom neki nevjerojatan raspored... Odlučio sam se otići u neki restoran pored hotela. Istina konobarice su sve neke mlade i ajde ne izgledaju loše, ali sve im moraš tražiti triput da bi dobio. Skoro je lakše za sve se pobrinuti sam. Uglavnom nismo se još dotakli pasa, zapravo to je bio prelomni trenutak kad sam shvatio neke stvari. Došla je neka žena sa psom u restoran i sjela za stol pored mene. Pas je izgledao potpuno jednako kao Stich iz Lilo i Stich, ma totalno isti i sa onom svojom ružnom facom buljio u mene kako jedem. Onda je vidio nekog drugog psa u restoranu pa mu je on ipak bio zanimljiviji ili zanimljivija:). Uglavnom što sam i kasnije skužio sa psima možete ići bilo gdje i nije bed, iako je i u vodiču pisalo da je grad pun psećih, hm nusproizvoda, nisam ih baš puno vidio, ali sam ugazio u dva:)). Uglavnom ako imate psa u Belgiji bi vam bilo genijalno.

I tako je završio predzadnji dan.
Premišljao sam se da li zadnji dan ići u Gent ili razgledati što je preostalo u Brusselsu i odlučio se za ovo drugo i drago mi je da jesam...

Ja mislim da... (16) - Daj ti to crno na bijelo - Linkuj

<< Arhiva >>