Brussels - day 2

utorak, 17.01.2006. - 21:18

Prvo par riječi općenito o Belgiji. Ima nekih čudnih detalja, npr. grad je još bio okićen, ali većinom dućani nisu imali jelke nego neke bjelogorične grane (čitaj bez listova) ofarbane u bijelo, zabodene u neki lonac sa pijeskom - uglavnom nije baš lijepo:).
U metrou je sve bilo puno mladih, ne znam jel se ovi stariji ne voze metroem/tramvajem ili sam ja to išao uvijek u neko čudno vrijeme... Naravno moram malo pričati i o belgijankama. Pa nakon što sam od španjolki prošle godine očekivao krasne mulatkinje i onda se teško razočarao od belgijanki nisam ništa očekivao, ali zgodne su cure (pouka čim manje očekuješ više dobiješ :D). Dakle ima jako puno crnkinja, ali nisu to zgodne mulatkinje nego one iz centralne afrike (Konga tj. Zaira) koje su jaaako crne dakle to ništa. Arapkinje ionako ne možete vidjeti od onih marama dakle i njih zaboravite. "Prave belgijanke" izgledaju baš ok, ne nešto previše zgodne onako čisto ok...

Nego da pređem na drugi dan. Ujutro u 9 sam trebao biti u komisiji. Uglavnom dan je prošao dobro, a par mojih prijedloga se prihvatilo tako da sam se osjećao korisnim što sam došao:). U podne smo morali ispraziniti dvoranu jer je nekom drugom trebala. Skoro svi su bili sa torbama samo ja bez njih što mi je nekako bilo čudno. Jedna je slovenka ostajala do ponedjeljka ali ipak se nismo vidjeli jer je bila kod neke prijateljice. Uglavnom krenuo sam po gradu i svidio mi se baš. Krenuo sam u razgledavanje, ubrzo sam sreo i španjolce koji su sutradan ujutro imali let pa smo onda skupa otkrivali grad. Stvarno je lijep... Tokom šetenje po gradu sreli smo još pola ljudi koji su bili na sastanku što isto govori u prilog koliko je zapravo mali grad...
Evo nekoliko slika.

Ovo je katedrala. Mene je ostavila bez riječi. Stvarno je nevjerojatna. Doima se baš kao da ste došli na neko važn i veliko mjesto, sa svih strana nešto zadivljujuće. Kaže španjolka da je jako slična i Nottre Dammeu (ili kako se već piše). Druga i treća slika su ispale malo mutne... Ali mislim da na drugoj možete vidjeti na vitraju kako su nevjerojatne boje iako se baš i ne vidi što je na slici:))...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo i par slika grada. Nekako moram priznati da nisam zadovoljan slikama, nisu onoliko lijepe koliko je grad lijep, ali nema veze...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Naravno tu je i nezaobilazni dečko koji piša :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo je cesta u centru u kojoj je sve puno dućana. I kako su bili veliki popusti a meni trebale tenisice uletio sam u dućan - Foot Locker. Mislio sam da bolje mjesto od toga za tenisice ne može biti kad ono unutra samo modeli "yo brother". Mislim, kužim da je sve puno crnaca (hm sad ispadam rasist) ali neke patike tipa za trčanje ili tenis bi dobro došle u ponudi...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Na slici su stabla koja su puna dječijih cipela, nije u kadar stalo još desetak stabala. Nisam uspio saznati koji je smisao toga:).

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ipak ima i nešto što mi se ne sviđa. Brussels raste i niču nove zgrade od stakla i čelika i nekako mi to ne ide uz ove stare lijepe zgrade. Iako je metro divna stvar jer se stvarno brzo stiže bilo gdje tako mi je nekako tmurna ta atmosfera, u smislu da ne znaš jel noć ili dan, jel sunce ili kiša. Sve je u gradu puno prodavaonica čokolade po kojima su poznati. Probao sam čokoladu tek zadnji dan - shame on me, dobra je ali mi nije bila woow:).
Uglavnom poslije te poprilične šetnje zaspao sam kao top u 21:30, jedva sam držao otvorene oči dotad.

Odluka je pala ako ujutro budem dobre volje idem u najljepši belgijski grad Brugge! (naravno da me bila volja)

Ja mislim da... (13) - Daj ti to crno na bijelo - Linkuj

<< Arhiva >>