Bruxelles - Brussels

ponedjeljak, 16.01.2006. - 21:10

O Bruxelles, a i Belgiji, nisam znao praktički ništa osim da je de facto to glavni grad EU. Malo po malo saznao sam neke stvari. Mislim da ću napraviti malo poduži izvještaj s puta pa će to ići dan po dan. Ako se nekom ne da čitati naravno da ne mora...

Krenimo redom. Kupio sam kartu Zagreb - Brussels - Zagreb, a kako je Croatia Airlines promijenio red letenja Let je bio Zagreb - Amsterdam - Brussels - Zagreb. Trebao sam biti u 11h u Brusselsu, a s tim promjenama u 12h, još uvijek dovoljno da stignem u prostore agencije za sastanak u 13h.

Day 1 (četvrtak)
8:00 (boarding time) - još uvijek nema nikakvih aktivnosti na šalteru, ne zvuči dobro. Obavijest na razglasu da se zbog magle u Amsterdamu let odgađa, slijedeća obavijest u 9:00, a avion je trebao krenuti u 8:25. Dakle već postaje jasno da kasnim... No ionako je početak samo predstavljanje i slično...
U 10h konačno krećemo. U Amsterdam slijećemo a da sam ja mislio da još uvijek prolazimo kroz neki oblak - bila je užasna magla koja je stvorila gužvu i dodatno kašnjenje. Uglavnom sa dva sata kašnjenja stižem u Brussels. Da odmah razjasnim nešto oko grada - kako su u Belgiji službeni jezici francuski i flamanski tako su u Brusselsu SVI natpisi na dva jezika. Bruxelles (franc.) i Brussels (flam.) također predstavljaju ta dva jezika... Ako mislite da su jezici jako slični moram vam odmah reći da nisu ni približno. Evo primjera imena jedne stanice metroa Arts - Loi (franc.) ili Kunst - wet (flam.). Uglavnom taman sam stigao na sastanak na vrijeme kad počinju zanimljive stvari. Tražio sam mjesto i sjeo do nekih talijana, kad sam počeo s njima pričati talijanski i rekao da sam iz Istre odmah su zaključili kako sam i ja zapravo talijan. Ima jedna zanimljivost oko Europske komisije, moda ste vi već čuli za takve stvari ali ja nisam. Uglavnom dobio sam akreditaciju, odnosno ono što se zaljepi na sako da drugi vide da ste posjetitelj i da imate pravo biti tamo. Nakon nekog vremena (nekoliko sati) na njemu se pojave crvena slova "Expire", zgodno...
Uglavnom već me se prvi dan dojmio javni promet koji iako je jako kompliciran jako je brz i sve živo je povezano budući da ima jako puno linija što metroa, premetroa, tramvaja i autobusa. Ubrzo sam shvatio i da grad nije nešto posebno velik, rekao bi kao Zg.
Navečer smo išli u grad na večeru, našli smo se na ovom mjestu.



Krasno jel tako? Ah da, u autu u ZGu sam zaboravio kapu i rukavice tako da sam se smrzavao kao p... dok nisam kupio kapu, a za rukavice sam se junačio i tek se u subotu u Bruggeu predao:).
Večera je bila ok, iznudila je samo 20 EUR iz mog novčanika, iako sam mislio da će ispasti skuplje... Ljudi su bili ok, sa svih strana i večer je ugodno prošla u polu poslovno polu privatnom ozračju...
U metrou uopće nije strašno niti po noći ići...

Ok znam da je ovaj post bezveze i bez slika ali sutra će biti bolje...

Ja mislim da... (9) - Daj ti to crno na bijelo - Linkuj

<< Arhiva >>