Pomozite Mati

nedjelja, 12.08.2007.

Zahvalnica blogosferi

Kad sam pisala prethodni post bila sam ocajna. I sad sam, ali sad imam nade i vjere u bolje sutra!

Na nagovor prijateljice (nadam se da Vas mogu tako nazvati draga Ivanka!) sam ispod opisa bloga stavila brojeve racuna da ih ne bi morali traziti po prethodnim postovima.
Ista prijateljica (blogamimoga) je ucinila i puno vise od samog davanja prijedloga - poslala je mail svim svojim poznanicima s ovim apelom za pomoc i vec su stigle i prve uplate.
Na njezin je nagovor i Nesvrstani stavio post na svom blogu na cemu mu srdacno zahvaljujemo.

Da u ovoj blogosferi ima jos dobrih ljudi svjedoci i cinjenica da je moj apel prenio i nihonkichigai i to po drugi put - prije par mjeseci je objavio jos jedan post o tome!

Zahvaljujem Vam svima na djelima i na rijecima podrske!

Ovdje (u Bosni) se isto nesto pokrece...
Svecenik je preuzeo obavezu da posalje dopis Glasu koncila sa molbom za pomoc. Dobila sam i potvrdu da sakupljam sredstva za Matu i jedan se njegov prijatelj obavezao da samnom obilazi firme. (Iskreno, zeludac mi se okrece kad pomislim na to, ali...)

Jedan mi je gospodin iz Kreseva ponudio i da organizira dobrotvorni rucak za sakupljanje sredstava...
i nadam se da nece se sve svesti samo na obecanja.

Sve su to jos uvijek samo "projekti" ali iskreno se nadam da ce se neki od njih i ostvariti o cemu obecavam da cu Vas obavjestavati.

Jos jednom hvala blogosferi!



- 11:46 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.