Pomozite Mati

srijeda, 13.06.2007.

Novosti o Mati

Ponovo sam tu, jutros sam se vratila s putovanja.
Posjetila sam i Matu i obradovalo me kako dobro izgleda i koliko se optimisticno osjeca.
Zasad prema uputama urologa ne mora operisati spominjani mokracni kanal, ali to nije jos uvijek konacno.
Oko 25.06.2007g bi trebao obaviti i konacni pregled u Zagrebu kod urologa iz koordinacijskog tima za transplantacije bubrega.On ce odrediti dali se to treba operirati prije ili moze i za vrijeme transplantacije.Dotad treba obaviti jos brojne skupe pretrage.

Mati je otvoren i tekuci racun u Hrvatsku kod Zagrebacke banke.Jos uvijek nemam broj racuna jer on ceka karticu na kucnu adresu.Receno mu je da ce stici oko petka tako da cu do kraja tjedna, nadam se, ubaciti i taj racun ovdje.

Nisam imala puno vremena da trazim humanitarne organizacije pa sam se obratila Varazdinskoj biskupiji.
Jedan jako ljubazan i upucen gospodin mi je objasnio kako se humanitarne akcije najbolje organiziraju na cemu sam mu jako zahvalna, iako nisam sigurna da mogu to izvesti.
Najbitnije bi bilo ukljucivanje medija radi sireg oglasavanja problema.Preporuceni su mi sljedeci mediji:
Vecernji list
Glas konsila
Tv Nova i emisija Zivot Uzivo na HRT 1.
Kad bi jedan od spomenutih medija objavio pocetak akcije uz malu reportazu onda bi i Biskupija mogla se ukljuciti (najvise zbog vjerodostojnosti,trebamo priznati da su ljudi postali nepovjerljivi ).

Pomozite mi svojim znanjem! Otvorena sam za prijedloge i sugestije kako da to pokrenem.

- 21:27 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 06.06.2007.

Putovanje

Ovim kratkim postom Vas zelim jos jednom obavjestiti da veceras krecem na put i nece me biti nekoliko dana.
Unaprijed se ispricavam sto necu moci brzo odgovoriti na Vase eventualne komentare i pitanja.
Hvala svima koji su se dosad javljali i koji ce se jos javiti i pruzili mi podrsku!
Obecavam da cu odgovoriti cim se vratim i obavjesticu Vas podrobnije o razvoju akcije i bolesnikovom stanju.
Dopisanja!

- 13:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 05.06.2007.

Humanitarne organizacije u Hrvatskoj

Postovani citatelji,
Ovim postom Vas zelim obavjestiti da me nece biti nekoliko dana zato sto idem na sluzbeno putovanje u Hrvatsku.
Usput cu posjetiti i naseg bolesnika, koji je jos uvijek tamo.
Molila bih one od Vas koji znaju neku organizaciju koja bi mi mogla pomoci ili uputiti me (u Zagrebu ili Varazdinu) da mi javi do sutra u podne.
Hvala vam unaprijed i srdacan pozdrav!

- 21:17 - Komentari (3) - Isprintaj - #

nedjelja, 03.06.2007.

Hvala!

Ovim postom se zelim zahvaliti nihonkichigai za pruzenu podrsku.
Da pojasnim-on je na svom blogu stavio post Pomozite Mati kao i link ka ovom blogu sto mi je u ovom trenutku znacajna pomoc.

U ime Mate i njegove obitelji kao i u svoje ime od sveg srca mu se zahvaljujem!

- 20:23 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Kakva je pomoc potrebna Mati?

Jedan od komentara me naveo da pomislim da sam bila strasno neodredjena o tome kakva je pomoc potrebna Mati.Oprostite, izgleda da se ne izrazavam najjasnije...
Mati je potrebna finansijska pomoc za transplantaciju bubrega a sad je ustanovljeno da mu je potrebna i prethodna operacija.
Svjesna sam da je dosad puno ljudi zloupotrebljavalo sa Vasom dobrotom i humanoscu i znam da sam i sama cesto nepovjerljiva.U prvom postu sam postavila link prema Svjetlu rijeci gdje je izasao clanak sa apelom za pomoc i gdje ta akcija jos traje.

Svjetlo rijeci

- 12:31 - Komentari (5) - Isprintaj - #

subota, 02.06.2007.

Hitno potrebna operacija

Danas sam saznala da je Mati potrebna operacija!
Naime,otkrivene su neke nepravilnosti kod slikanja mokracnog mjehura i potrebno je operisati mokracne kanale sto prije.
43-ci dan je kako ga njegova djeca nisu vidjela...
Dobri ljudi,pomozite da Mato sto prije obavi potrebnu operaciju i da se sa novim nadama vrati svojoj obitelji!

- 16:41 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.