web statistics
Hello Yellow

Hello Yellow

nedjelja, 18.01.2009.

Strykan - mispronounced name

Krenula sam na put. Autoput. Pa se sjetim prošlog puta...

Silazim brzom cestom s mobitelom u ruci.
- Što misliš o pelinkovcu?
- Taman, s limunom. Sounds like fun.
Par kilometara kasnije, oči se fokusiraju na leđa negdje dolje, u jazbini na šanku. Okret i klik! Pokret glavom. Nešto kao kimanje. Smješak koji jedva otkriva prve zube.
(...)
Još smo na istom mjestu. Pokušavam skužiti otkada i kako to da se poznajemo. U tom tonu nas dvije nastavljamo razgovor u okruglim slamnatim stolicama. Sljedeći upit - "zašto se poznajemo?". Naši se razgovori redovno pretoče u uzročne nijanse. Odlučila sam da je dosta toga. Odlučile smo hihotati se. Jedan, dva, tri, četiri, pet! Toliko je stepenica preskočio i došetao do stola. Odmah sam znala da se zaljubio. I ja sam. (hahaha. šarm.) On je Strykan - THE man. Jedan, dva, tri, četiri, pet! Toliko smo sati proveli međusobno se fokusirajući.


Tunel. U mraku se ne mogu pismeno reproducirati. 5 727 kilometara priče nikad neće biti zabilježeno.

Samo nekoliko dana kasnije znalo se da smo najljepši par u Gradu. Vidljivo prostim okom.
Respect! On privređuje za domaćinstvo. Kad me pogleda, ne može sakriti poduzetnički sjaj u očima. Još je kao prvog dana. Joj, što ga volim!
Strykan čita s mojih usana. Ponekad ih ni ne pomičem. Sinoć me tako vodio u kino. Jedan, dva, tri, četiri, pet! Toliko ćemo djece imati.


Spomenula sam da sam na autoputu. Idem u Pariz. On će doći za par dana kada sredi porez za prošlu godinu. Nisam ga mogla čekati ovaj put. Sutra otvaram izložbu. A i nećakinja mi dolazi na par dana. Leti ujutro iz Birminghama k nama. Nisam je dugo vidjela.

Neke postavke Kamasutre nikada neću shvatiti. Al' koje to sad ima veze? I moja nećakinja je udana. Welcome to South America.
Jesam li spomenula da me snijeg prati već kilometrima?
Autobalet na cestama.
- 19:35 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.