web statistics
Nepokretno? - Hello Yellow - Blog.hr

Hello Yellow

utorak, 25.11.2008.

Nepokretno?

...je souhaitai la mort pour la premiere fois. Mais aussi incapable de mourir que de vivre, je comptais sur un assassin charitable. Je regrettais qu'on ne put mourrir d'ennui, ni de peine... (Radiguet)

Imamo li pravo na previše? I što se dogodilo s vetom?
Čije norme su općeprihvaćene? I tko je glasao za njih? Ne sjećam se javne regulacije ljudskih prava i obveza. Iz istog izvlačim da nitko osim mene ne može znati što je meni malo, puno ili previše. Najčešće premalo. S osudom se nikad nisam razračunala. Zbog rečenice prije. Ali očito me guranje ipak odgurnulo. Došao je dan za previše. Određen s druge strane. Iako se još uvijek ne sjećam nikakve ankete. Oni su zaključili. Vrijeme potrebno za pranje: sedam mjeseci. Dva tjedna preuranjeno, centrifuga je ugašena. Iscijeđenost. Naglo kočenje. Kud sad? Kažu da čekam. Nepokretna sam i plače mi se od toga. Iako, Radiguet kaže suprotno. Možda je u pravu:

Nous restions immobiles. Ainsi doit etre le bonheur.
- 19:11 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.