Nobody's Perfect

Prijatelji!

Naučila sam da bez obzira na to što mi se desilo, i kako loše to izgleda danas, život će se nastaviti i sutra će biti bolje!


Naučila sam da žaljenjem za bliskijom vezom sa svojim roditeljima, gubiš dragocjeno vrijeme, iskoristi ga prije nego što odu iz tvog života.
Naučila sam da stvaranje “načina života” nije isto što i stvaranje “života”.Naučila sam da ti život ponekad daje i drugu šansu.


Naučila sam da kad god odlučim nešto otvorenog srca, obično donosim pravilnu odluku.


Ljudi vole topli zagrljaj, ali i samo prijateljsko tapšanje po ramenu.
Naučila sam da moram još puno naučiti.

Naučila sam da ljudi zaboravljaju ono što si rekao, zaboravljaju ono što si uradio, ali nikad neće zaboraviti kako su se osjećali kad si to činio.


Čovjek je bogat onoliko koliko ima prijatelja.
Prijateljstvo ne slabi s vremenom, udaljenošću, brigama.
Prijatelji tvore naš svijet.


POSVEĆENO cerek

27.05.2011. u 21:45 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2011 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2011 (2)
Svibanj 2011 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Dobro došao si u moje stihove
i svakim trenom ponovno
ne želim pričati o tome
kada vidim koliko te nisam imala.

Linkovi


Never!

Never say you love me
If you don't really care.
Never talk about feeling
If they aren't really there.
Never hold my hand, If
you are going to brake my heart.
Never say you are going to,
If you don't plan to start.
Never look into my eyes,
If all you do is lie.
Never say hello, If you
really mean good bye.
If you really mean forever,
then say you will try.
Never say forever,
'cause forever makes me cry.

Ne pitaj!

Ne pitaj kamo
Ne pitaj zašto
Ne pitaj ništa, samo šutiŠuti u toj divljoj noći
Prepunoj boli i suza
Pusti dušu neka miruje
Pusti srce neka luduje
Ne diraj u snove
Jer oni nešto znače
Na kraju svega shvati
Shvati da je život borba
U kojoj ljudi dolaze i odlaze !
Ja odlazim ...
Ne pitaj kamo ...
Ne pitaj zašto ...