orion68

četvrtak, 30.11.2017.

svađa iz ljubavi

eto, danas se posvađah s rođenim djetetom do boli, i peče me savjest i jednostavno neznam što ću dalje
kaže mi dijete ima danas politische bildung, iliti političku nastavu gdje uče o politici kroz povijest i o cijelom svijetu, i kaže kako će se prijaviti na predavanje o najnovijem događaju samoubistva što je aktualno u cijelom svijetu i reći o tome kako se je jedan naš hrvat ubio pred haškim sudom i eto ....
mirna i strpljiva sam po naravi, nepričam puno, radim i šutim, al kad mi dijete to reče pukla sam do kraja, mislim da su i komšije čule
pa jebem ti mater blesavu da ti jebem, ti predstavljaš hrvatski rod pred svijetom i ključne riječi ćeš mi povezati sa mračnim rečenicama pa jaoš na njemački!!!!!
kaže ti moje dijete ..pa šta, svi pišu o hagu i samoubojstvu i ratnim zločinima, zašto ne i ja?! oću!
e nećeš mamicu ti poljubim, naša hrvatska i njen rod nije samo rat i ubojstva i uništavanje
hrvatska je jadransko more, velebit ,hrvatska ultra je top destinacija za vas svjetske balavce, pulski koloseum, plitvice...šta oćeš....
nemoj da ti padne napamet da u tehničkoj školi spomeneš ključne riječi nevaljale inače te se odričem,jer dobro znaš što su ključne riječi,kako djeluju i što znače,na to će dijete meni, znam, one se prodaju i od njih se živi, jašta da je tako, ali živi se i od gospodarstva a ne od politike i filozofiranja , a sad napolje i prezentiraj gospodarstvo i turizam, ako oćeš možeš i ujaka književnika ,ostalo zaboravi dok ja dišem!
p.s. moje ključne riječi i djela su suprotni ovom članku, tek da se zna, ovo je iznimka!

- 21:08 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.