Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

svašta...smijeh

NE SKUPLJAM KOMENTARE!!!
SVE ŠTO IMATE NAPIŠITE
MI SAMO U JEDNOM KOMENTARU...

HVALA

Linkovi

Forum.hr thumbup
Monitor.hr thumbup
Nikolina thumbup
Martina thumbup
Stardoll Magazine thumbup
ludachavg thumbup
*Lana* thumbup
x wOodOo doLL x thumbup
LiFe..one..girl thumbup
Super avatri thumbup

O meni

Ime:Helena lud
Prezime:tajna
Razred:sad ću 7. nut
Godina:13 dead
Živim:Zagreb naughty
Naj pjevačica:Rihanna,Avril
Naj pjesma:Sve od nje
Rođena:2.6.1994. bang
Škola:OŠ Sesvete party
neznam kaj da više
napišem dead

web counter





Kako bi ocjenili moj blog?
5
4
3
2
1
Free polls from Pollhost.com




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ponedjeljak, 20.08.2007.

ĆAO

ej bok svima...wave
ovaj post će bit kratak...
meni je užasno dosadno pa zato
pišem taj šugavi post...
kod mene nema ništa novog...no
jučer sam se vidila sa svojom
bes frendicom...pa smo išle malo
u parkić i tamo su nas zajebavali neki dečki!!!lud
komentari su mi se sjebalimad...ništa ne vidim
kad mi netko nešto napiše...to mi se dogodilo
na prošlom blogu pa sam ga izbrisalarofl...ali
ovaj valjda neću...samo tako nastavite komen-
tirat...i ja ću vama sve vratit...yes

eto to je to....pozdravljam sve...
koji mi dolaze na blog...smijeh

JEDNA MALA NAPOMENA!!!
MOLIM VAS DA MI OSTAVLJETE KOMENTARE
SVE U JEDNOM...NEMOJTE MI PISAT NPS.
K
I
S
S
ILI TAKO NEŠTO SLIČNO... namcor

- 14:15 - Reci nešto,pametno! (65) - Printaj - #


subota, 18.08.2007.

PRE TUŽNA SAM!!! :(

DANAS SAM JAAAAKO TUŽNAAAA...
DOGODILO SE NEŠTO UŽASNOOOO...
JA ĆU SAD 7. RAZRED I SELIM SE U
NOVU ŠKOLU...ZATO ŠTO NAS JE U
STAROJ ŠKOLI BILO 1600 I NEŠTO...lud
NAMA JE RASKA REKLA DA ONI KOJI
BUDU IŠLI U NOVU ŠKOLU DA ĆE
BIT SPOJINI KAO RAZRED...
NO,DANAS SAM SAZNALA OD SVOJE
FRENDICE DA ĆE NAS SVE RAZDVAJAT
JA NEMOGU VJEROVAT...headbang
NE ŽELIM SE RAZDVAJAT S FRENDICAMA
I FRENDOVIMA S KOJIMA SAM IŠLA 6 GODINA
U RAZRED...noTO JE STVARNO TUŽNO...
JA ĆU SE UBIT...bangKO ZNA S KIM ĆU JA IĆ
U RAZRED,KAKVE SAM SREĆE MENE
ĆE ZAPAST NEKI NAJGORI KAJ MOGU BIT...blabla
RASPLAKAT ĆU SEEE....puknucu

- 14:25 - Reci nešto,pametno! (149) - Printaj - #


petak, 17.08.2007.

NAPOKON! :))

ey...bok svima...wave
ja sam se danas veratila iz
glupe,šugave Bosne...thumbup
Tamo mi je bilo jaaaako
dosadno kao i svake godine...
Rekla sam mami da više tamo
ne idem NIKAD...Stvarno mi
je dosadilo............burninmad
Zadnja 3 dana su mi došla
braća...tako da mi nije bilo
baš toliko dosadno...smijeh
Hvala svima što ste mi ostavljali
komentare...svima sam vratila
kao što sam i rekla
u zadnjem postu...
molim vas samo tako
nastavite komat....dead

POZZ SVIMA!!!
VOLIM VAS SVE!!!

- 18:27 - Reci nešto,pametno! (8) - Printaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.