< kolovoz, 2005  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

moja lektira...

volim psiće(cruellife)

freethinker

uspjeh

ifa

tinchi

tiny

something special

mjauKissing

nemezis

rex

novac

kokolina

ninfea:)

palačinkaDevil

smokić

samo za luđake:)

achtung baby

subota, 13.08.2005.

Hajduk zivi vjecno

U danima sretnim...
u danima tuznim...
ja ne mogu drugo...
nego da ga volim
jer hajduk je ono...
sto me cini sretnim...
ja ne mogu drugo nego da ga volim...

sutra igraju hajduk i medjimurje united...:)))
sad mozemo vidit prave navijace hajduka...
cisto sumnjam da ce ovo procitat vise od dva navijaca hajduka...
al eto...
uglavnom...ko voli hajduka sutra ce bit na utakmici...
a oni koji ga vole kad pobjedjuje...ko ih jebe...
mislim, lipo je kad na dinama bude pun stadion...
ali eeej, jel se na poljud ide gledat dinama ili sta...
jbg...sta da kazem...bit cu i ja u onoj grupici ludjaka iz pisme ispod...:))

Kad si prvi na kraju sezone
cili grad slavi sampione
ako ne udješ u ligu prvaka
bodrit ce te grupa ludjaka
za te dat cemo svoje krvi
nema veze zadnji ili prvi,
pratit cemo te na kraj svita
mi smo vjerna Torcida iz Splita



onako usput, mislin da je proslo vec dosta otkad je dinamo zadnji put prominija ime... evo pa daj ja predlozim jedno... warp looser...:))
opet cemo i' zgazit, jebes mamiceve ojre...:))

p.s. jedva cekan 10.9 ma da mi je samo vidit kako "mali debeli! zabija purgerima u maksisranju...

i kad gube i kad tuku uvijek vjerni svom hajduku...HAJDUK SAMPION...

- 03:12 - prosvijetli me:) (16) - troši papir uzalud:) - link posta...ako te baš zanima...:)

counter


piši mi...

ICQ

Broj: 91014514

Pošalji poruku

Scorpions

Wind of change

I follow the Moskva / down to Gorky Park listening to the wind of change An August-summernight, / soldiers passing by listening to the wind of change.The world is closing in, / did you ever think that we could be so close, like it brothers? The future’s in the air / I can feel it everywhere blowing with the wind of change. Take me to the magic of the moment on a glory night,where the children of tomorrow dream away in the wind of change. Walking down the street. / Distant memories ate burried in the past forever. I follow the Moskva / down to Gorky Park listening to the wind of change Take me to the magic of the moment on a glory night,where the children of tomorrow share their dreams with you and me. / Take ma to the magic... The wind of change blows straight into the face of time, like a stormwind that will ring the freedom bell / for peace of mind. Let your Balalaika sing what my guitar wants to say Take me to the magic...