< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

moja lektira...

volim psiće(cruellife)

freethinker

uspjeh

ifa

tinchi

tiny

something special

mjauKissing

nemezis

rex

novac

kokolina

ninfea:)

palačinkaDevil

smokić

samo za luđake:)

achtung baby

utorak, 12.07.2005.

zivot je super...
morao sam ovo napisat..., jednostavno mi je tako doslo...
be razloga... super je...:))

p.s. :))))))))))))

- 03:04 - prosvijetli me:) (19) - troši papir uzalud:) - link posta...ako te baš zanima...:)

ponedjeljak, 04.07.2005.

hehehehe

evo da nesto i napisen...
jučer se napili malo...hehehe
super je osjecaj nakon tliko vrimena opet se napit na bacama...jeeeeeeeeeeeeeeee
samo ne znan sta cu s onim u prtljazniku...:))
moramo ovo ponovit ubrzo...

e da, otvorio se novi forum....hehehe
mozete ga nac na ovoj stranici, malo rasprave na temu ljubavi i mrznje...a tamo mozete vidit i mnostvo zanimljivih tekstova, uglavnom obojanih u crno...

evo za kraj malo dobrih stihova...:))

Jos jucer sam znao o tebi sve
rastavit me nitko nije moga od tebe
A danas mi oci tvoje kazu istine
koje ovu moju dusu rizu na dvoje.
I necu te molit, vrati se
nek vrime cini svoje, moram bez tebe
Skupit cu forcu svu, za kraj nasmijesit se
dok ti odlazis s vitrom i odnosis mi sve.
Ajde, zbogom, nek ti je sritno od mene
nikad necu grube rici kazat za tebe.
Ajde, zbogom, nek ti je sritno ovi put
dobro znam da vrime je za sjecanje.

i live my dreams...

- 23:01 - prosvijetli me:) (6) - troši papir uzalud:) - link posta...ako te baš zanima...:)

subota, 02.07.2005.

mislin stvarno

bla bla
sutra mi je rođendan (sad se dvoumim dal da ode stavim tuznog ili veselog smileya), ma ipak sam ja jel...:)

jučer je bila generalna proba rođendanskog opijanja, otišli ja i iš popit pivu u jednom poznatom kaficu, hehehehe, ako ste mozda ikad culi za londru... malo bacili na pikado, i malo popili, jadan iš uvik se napije sa mnom kad ide ujutro radit...sva srica sto u ponediljak ne radi pa cemo sutra moc bezbrizno pit (ako ne racunamo brigu oko toga što sam još godinu stariji).
Valjda ce sutra i pljos doc. Utvrdili smo bitne postavke opijanja; dakle otic cemo prvo do londre popit pivu(jednu???), i onda cemo nakon jako dugog vremena, otic na bace (tamo negdi kraj onog znaka od heinekena) tamo smo prije uvik išli pit, i bilo je super uvik, al smo u zadnje vrime nazalost prestali ic tamo. I sad je ovo prava prilika da opet pocnemo. Bolje je tamo nego u ijednom kaficu :) bar cemo slusat dobru glazbu (ovo je malo diskutabilno jer cemo je mi pivat, pa nece bit toliko dobra)
Ako bude koja cura u blizini, lako ce me pripoznat... ja cu bit najlipsi...:)))
evo sad san se sitio jedne veceri na bacama, pa ovim putem pozdravljam orelu + n, iako mi ni danas nije jasno zasto je to laksi nacin za zapamtit nekom ime...(ime je ornela ne orelun :)
al eto jedva cekam

We had joy, we had fun, we had seasons in the sun.
But the wine and the song,
like the seasons, all have gone.

I’m worse at what I do best
And for this gift I feel blessed
Our little group has always been
And always will until the end

And I forget
Just what it takes
And yet I guess it makes me smile
I found it hard
Its hard to find
Oh well, whatever, nevermind

p.s. :))))))))

- 22:28 - prosvijetli me:) (4) - troši papir uzalud:) - link posta...ako te baš zanima...:)

counter


piši mi...

ICQ

Broj: 91014514

Pošalji poruku

Scorpions

Wind of change

I follow the Moskva / down to Gorky Park listening to the wind of change An August-summernight, / soldiers passing by listening to the wind of change.The world is closing in, / did you ever think that we could be so close, like it brothers? The future’s in the air / I can feel it everywhere blowing with the wind of change. Take me to the magic of the moment on a glory night,where the children of tomorrow dream away in the wind of change. Walking down the street. / Distant memories ate burried in the past forever. I follow the Moskva / down to Gorky Park listening to the wind of change Take me to the magic of the moment on a glory night,where the children of tomorrow share their dreams with you and me. / Take ma to the magic... The wind of change blows straight into the face of time, like a stormwind that will ring the freedom bell / for peace of mind. Let your Balalaika sing what my guitar wants to say Take me to the magic...