< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

moja lektira...

volim psiće(cruellife)

freethinker

uspjeh

ifa

tinchi

tiny

something special

mjauKissing

nemezis

rex

novac

kokolina

ninfea:)

palačinkaDevil

smokić

samo za luđake:)

achtung baby

ponedjeljak, 27.06.2005.

ponavljanje gradiva... ili mozda teatar apsurda...

I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
While you're far away and dreaming
I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment forever
Every moment spent with you is a moment I treasure

I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
Cause I'd miss you, baby
And I don't wanna miss a thing
Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you, baby
And I don't wanna miss a thing

I don't wanna miss one smile
I don't wanna miss one kiss
Well, I just wanna be with you
Right here with you, just like this
I just wanna hold you close
Feel your heart so close to mine
And stay here in this moment
For all the rest of time


kraj još jednog dana.
bio dobar, koliko i loš.
mogao je bit i gori, a i bolji.
svaki dan je isti.
dal da popijem onu pivu u frizideru?
ili da ipak idem spavat?
jel uopce postoji ikakva razlika?
ionako ce sve bit isto i nakon toga.
...ali možda...

Sjene su prilazile i odlazile, ali se nisu oblikovale u sliku. Osjetila su mu se nećegaprisjećala, ali nisu mogla da se dosjete. Bilo mu je, kao da je o svim tim likovima samo sanjao, često i duboko sanjao, ali ipak samo sanjao.
Prestraši se: bilo mu je kao da su se najednom nevidljivo otvorila vrata i da je s nekoga drugog svijeta prodrla u sobu struja hladnog zraka. Osjetio je smrt i osjetio besmrtnu ljubav. U duši mu se nešto rastvori, i on stade bestjelesno i strastveno misliti na Nevidljivu, kao na neku daleku glazbu...


p.s. a čija je ideja bila da dovedu skoru na rivu...mogli su ga stavit negdi na autocesti da govori ljudima u kojem ga selu najvise slusaju...ili vec nesto o selima i seljacima... (da se ne bi neko uvrijedio, ode selo ne označava mjesto, nego ponašanje)

sad idem sanjat...mislim da znam i sta...dreams are my reality...


- 03:15 - prosvijetli me:) (4) - troši papir uzalud:) - link posta...ako te baš zanima...:)

counter


piši mi...

ICQ

Broj: 91014514

Pošalji poruku

Scorpions

Wind of change

I follow the Moskva / down to Gorky Park listening to the wind of change An August-summernight, / soldiers passing by listening to the wind of change.The world is closing in, / did you ever think that we could be so close, like it brothers? The future’s in the air / I can feel it everywhere blowing with the wind of change. Take me to the magic of the moment on a glory night,where the children of tomorrow dream away in the wind of change. Walking down the street. / Distant memories ate burried in the past forever. I follow the Moskva / down to Gorky Park listening to the wind of change Take me to the magic of the moment on a glory night,where the children of tomorrow share their dreams with you and me. / Take ma to the magic... The wind of change blows straight into the face of time, like a stormwind that will ring the freedom bell / for peace of mind. Let your Balalaika sing what my guitar wants to say Take me to the magic...