< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

moja lektira...

volim psiće(cruellife)

freethinker

uspjeh

ifa

tinchi

tiny

something special

mjauKissing

nemezis

rex

novac

kokolina

ninfea:)

palačinkaDevil

smokić

samo za luđake:)

achtung baby

nedjelja, 20.02.2005.

heheh is back

s obzirom na to da san posta hepi ovih dana, ovaj post neće možda izgledat kako san mislio...al nema veze previše san dobro raspoložen da bi mi smetalo...
al prije nego počnem moran zahvalit jednoj osobi jer najvjerojatnije sad ne bi bio ovako sretan da nije te osobe...
kokolina, hvala ti, puno ti hvala... nisi ni svjesna koliko si mi pomogla...

a sad da nastavim... dakle od sada ćete imati priliku upoznati pravog heheh-a, onakvog kakav je bio prije par godina, neki jako veseo lik(samo ime kaže), ovaj natmureni sad odlazi u povijest i ne vraća se više...optimizam ponovno postaje moja životna filozofija...

I'M HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i moran zahvalit i prijateljima, jer stvarno iman super prijatelje, što su me podnosili svo ovo vrijeme... sorri ljudi sad ču bit bolji...jedan sori i hajduku što ga nisan gleda oni put, možda san tek onda shvatija neke stvari...ma, shvatija sam ih i prije, al onda sam ih odlučio prominit...al eto sad obećajen da ne propuštan više hajduka:) i obvezno posjetite još jednu extra happy osobu poput mene, isolleu

i evo jedna pisma, koja mi puno znači, neki će je razumjeti, neki ne, ali svejedno pokušajte bit sretni...osjećaj je super^n(ako je n po volji velik broj, i ako uopće razumite šta piše)
...ma bar se nasmijte, odmah je lakše...:))

KONOBA
Jemala si baril, i bronzine
Pod škancijon stivane bocune
Sve si gušte na ovome svitu
Darivala ka lipe bokune

Vonjala si toćon i frižkinon
Ladila me kad uvati fjaka
A kad dušu stegla bi tuga
U tebi san, i pija, i plaka

Konobo moja, radosti sva
Dušu san svoju, svu tebi da
Konobo moja, ka dom si moj
Čuvan ti pismu, ka život svoj
Nana na, nana na, na na na
Nana na, nana na, na na na

Uz šteriku još vonja levanda
Razvodni se život ka bevanda
Od bibiti falši novitadi
Nedamo se još smo uvik mladi

Ajmo skupa prijatelji moji
Razmistimo tamburin, katrige
Zapivajmo pismu s kojon srce
U po žmula zaboravlja brige

i na kraju, još jednu stvar da vam kažem...učinite sve što možete da budete sretni...

p.s.(pre-sretan) happy heheh gives you a big happy kiss!!!

- 00:58 - prosvijetli me:) (8) - troši papir uzalud:) - link posta...ako te baš zanima...:)

counter


piši mi...

ICQ

Broj: 91014514

Pošalji poruku

Scorpions

Wind of change

I follow the Moskva / down to Gorky Park listening to the wind of change An August-summernight, / soldiers passing by listening to the wind of change.The world is closing in, / did you ever think that we could be so close, like it brothers? The future’s in the air / I can feel it everywhere blowing with the wind of change. Take me to the magic of the moment on a glory night,where the children of tomorrow dream away in the wind of change. Walking down the street. / Distant memories ate burried in the past forever. I follow the Moskva / down to Gorky Park listening to the wind of change Take me to the magic of the moment on a glory night,where the children of tomorrow share their dreams with you and me. / Take ma to the magic... The wind of change blows straight into the face of time, like a stormwind that will ring the freedom bell / for peace of mind. Let your Balalaika sing what my guitar wants to say Take me to the magic...