Thompson u Istri!?

29 lipanj 2014

Jučerašnji dan reporter Hedonistre proveo je u zmajevom ždrilu. Khm, da, upravo tako-škicali smo pomalo koncert M.P.Thompsona. Sa nikada većom figom u džepu, veliki domoljub Em Pi Ti, odradio je umaški koncert na kojemu se okupilo tek nešto više od petstotinjak istarskih fanova. Rekao bi Vjekoslav Luburić:

-to nisu ustaše, to su usraše

Ipak, bilo kako bilo, MPT je otpjevao svoje pjesmice o masonima, antikristima i svim ostalim zlotvorima koji su se udružili ne bi li njegovu, citiram, bogom biranu zemlju i naciju porobili i zavadili. Slušajući MPT-ja, neupućen čovjek bi doista i mogao nasjesti na teze o tome kako njegove pjesme govore o ljubavi i bogu, ali već u sljedećoj (onoj najpoznatijoj) Marko je zapjevao o dalekosežnosti svoje ruke koja (poput ruke boga) seže čak i u mrsku Srbiju. O, zapjevao bi Marko i o Gradiški Staroj (i o još ponekom mjestu) samo da je krug slušalaca bio nešto uži. Uvjeren sam da takove izvedbe čuva samo za svoje najvjernije sljedbenike.
Sva ta patetika i nazi kič dosegla je vrhunac kada mu je organizator uručio cijeli istarski pršut te onako ganut do suza, uputio mu monolog o nepravdi koja je u Istri činjena spram Marka (u nadi da se i tome napokon stalo na kraj). Tu je čak i MPT osjetio potrebu da se obrati istarskim prijateljima izrazivši veliko zadovoljstvo što je napokon uspio otvoriti more na pola i povesti svoj narod u Egipat.
Jedna, odnosno dvije stvari mi nisu jasne glede Em Pi Ti-ja:
Kako crni Marko brate, jedna tolka Rvatina ko ti, ide krast rifove Bore Čorbe? Kako? Doslovno i doglasno kopirati vokal Alena Islamovića?
Ntz,ntz,ntz...1 Hrvat katolik kao ti?

Žao mi je jako što nije ponio onaj svoj excalibur. Tu me stvarno razočarao i počeo sam iskreno sumnjati u njega kao mitološko biće. Prvu priliku za uzmak iskoristio je vrlo vješto, najavivši, naravno, skoro novo (sno)viđenje. Mi smo ostali za doma pronti uz nekakav ždumci-ždumci sound iz Garaže koji mi je nakon ovog paranja ušiju sjeo ko thompsonu šamar.
Od svih noći u kojima sam iz kuće izbivao, bila je ova u top 5 najpromašenijih...još je samo falilo da dobijem po pixi od razularenih fanova no to je, (katoličkom) bogu hvala, ipak izostalo ;)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.