design by Bahata =)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

...nema ga...

Image Hosted by ImageShack.us

Blogovi

Amuludthumbupfinopartysmijeh
ja i janutyeslud
R.I.P.ludsmokinnut
.E.V.A.N.E.S.C.E.N.C.E. .G.I.R.L.thumbupyessmijeh
lepaeekthumbupyes
Lanin blogpartythumbupnut
anđeo sa smješkom na licuthumbupyes
~world of fragile things~thumbupyes
...braco...smokinyesthumbup
Angel of deathcoolpartysmokinthumbup
DaRk AnGeL oF dEaThthumbupparty
lottesmijehthumbupsmokin
anesmijehthumbupyes

Slikice XD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....AMU....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....ANITA....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....ZEKO....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....TEA....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Zeko & Anita....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Me & Anita....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Nas 4...Zeko & Anita & Amu & Me....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Lana & Anita & Zeko....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Amu & Tea....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Amu & Lejla....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Maša & Zeko & Anita....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Zeko & Maša & Matea & Anita....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....PREX....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....IVONA....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Martina & Amu....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....VILIM....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Amu & Topa....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Jelena & Iva....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Ida & Kumce....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Mario & Me....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....RINO....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....DENIS....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....BLAŽA....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....Me & Blaža....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....HRC....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....IPICA....


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






Free Music

Free Music





...PJESME...

...najbolja pjesma ikad....thumbupyes

All These Things (Revolve Around Me)


Once more I’ll say goodbye to you
Things happen but we don’t really know why
If it's supposed to be like this
Why do most of us ignore the chance to miss?
Oh yeah

Torn apart at the seams and my dreams turn to tears
I'm not feeling this situation
Run away try to find that safe place you can hide
It's the best place to be when your feeling like


Me (me!)
Yeah (yeah!)
All these things I hate revolve around me (me)
yeah (yeah)
Just back up before I snap

Once more you tell those lies to me
Why cant you just be straight up with honesty? (honesty)
When you say those things in my ear
Why do you always tell me what you wanna hear? (wanna hear...)
Oh yeah


Wear your heart on your sleeve make things hard to believe
I'm not feeling this situation
Run away try to find that safe place you can hide,
It's the best place to be when your feeling like


Me (me)
Yeah (yeah)
All these things I hate revolve around me (me)
Yeah (yeah)
Just back up before I snap and you'll see (me) me (me)
All these things I hate revolve around me (me)
Yeah (yeah)
Just back up before I snap


Torn apart at the seams and my dreams turn to tears
I’m not feeling this situation
Run away try to find that safe place you can hide
Its the best place to be when your feeling like me...


Its the best place to be when you're me (me)
Yeah (yeah)

All these things I hate revolve around me (me)
Yeah (yeah)
Just back up before I snap and you see (me) me (me)
All these things I hate revolve around me (me)
Yeah (yeah)
Just back up before I snap

petak, 18.05.2007.

...nemam rijeci...

evo novi post....naslov je nemam rijeci....zasto???....pa evto zatos to mi se svaki JEBENI PUT DESI JEDNOTEISTA STVAR....stvarno nemam rijeci....
uvjek kad pomislim da sam KONACNO malo sretna ONDA MI SE DESI NESTO STO ME SJEBE DOKRAJA....NESTO STO MI SE VEC PRIJE DOGODILO pala sam na dno dna....jednostavno mi nije sudeno da budem sretna....
jednostavno nemam srece u zivotu....jedino resenje je da se ubim jel baram onda nikom necu NANJET bol vise....i svi ce biti konacno sretni....
stvarno neznam sta vise da kazem osim da MI JE STVARNO CJELI ZIVOT U KURCU cjeli zivot mi je crn jedino di vidim malu svjetlost u tom mraku je to sto imam svoje roditelje koji me vole i svoje prijatelje....
ostalo sve je crno....evo svaki put mi vele ma nije sve tako crno...MA NIJE VRAGA....svaki put kad se sve popravi kad se oporavim kad sve zaboravim kad sam konacno BAR malo sretna dode neko i ovako te sjebe u mozak i izcupa ti srce koje je jos bilo i od prije ranjivo.....i totalka ga sjebe....ma nije bitno moji problemi...nista do sljedeceg pisanja.....pozdraffffff.....


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (14) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.