Heart_Breaker_710

subota, 22.12.2007.

......pOvRaTaK...ZaVrŠeTaK........

evo i mene.......
internet je opet u normali.......=)
znači.........mogu.........vas.......kommat.....i.....pisat postiche.........=)

hehe....BOŽIĆ.......DAROVI.......nemože bolje..........
pa uskoro se bliži i Božić.......cool........BoLjE Ne MoŽe...........yes
paaaa.....sretan božić malo unaprijed..........=)
Christmas

ah.....škola........kao što vidite u naslovu ZAVRŠILA JEEEEE..........
imam good ocjene.....btw.....ocjene su S U P E R .... imam SVE petice...=)greedypartysmokinthumbup
al je raska bila ljuta zadnji dan.....potirala nas kućii....i nismo smjeli pogledat kakve su ocjenelud
al dobro i to je pprroosslloo.........

Neki dan smo ja i ana isle u kinno...;;:::gledat BRATZ........
film morate pogledat........ne sad zato jer su tamo one sminkerice (mislim.....može i zbog toga......) neg zato jer je film baš dobar.............=)thumbup
bratz bratz

hehehe......post je dosta dugačak......jel da???

e da......vidite dizz...... THIS IS FOR ALL THE PEOPLE TALK SHIT ABOUT ME: I DON´T GIVE A FUCK ABOUT YOU, CAUSE I´M SOMETHING THAT YOU WILL NEVER BE!!!!!!!
zato........svi oni koji pričaju svakakve gluposti o meni.......samo pričajte......jer ja sam nešto što ti nikad nećeš biti i tOčKa.........belj

post je dosta dugačak i mislim da sam gotova sa pisanjem a iovako mi se više ne daaaa.......pa zatto pozzy i kommajte meeeeeee........=)eekzujopjevaroflwinknaughty

22.12.2007. u 17:05 • 380 KomentaraPrint#

utorak, 18.12.2007.

......JaO........=(

:::::....OvAkOO.....::::
ovaj post pišem samo da vam javim da mi se internet
........::::::::::::::::::::::P O K V A R I O :::::::::::::::::::::;;;;;;;;;;;;;;,,,,,,,,,,,,,,,,,,.........
pa vam nemogu vračat kommove.........
sorry................................=)
....sad post pisem sa informatike i bit ce kratak....
ljudi jaWIM vam se kad mi komp proradii.............:::::::
...a..do tad cu vaM se jawljat s informatike
POoozZZyyYY!!!!!!!!!!!!!!!!=):::::..........

18.12.2007. u 12:11 • 22 KomentaraPrint#

subota, 08.12.2007.

....swašta=).......novoga=)......??!!**=)/(&%$#"

efo ljudofi i mene.......=).......wave
napokon.......=)
ajme tolko se toga izdogađalo ovih dana da ni sama neznam......cool
jučer je bio PRVI PLJESAK........pjevanutpartythumbupbeljroflcool
za one koji neznaju to je natjecanje u pjevanju..........pjeva
baš je bilo superrrr.........iako sam se preznojavala i preznojavala....... vrijedilo jeee prwa sammm bilaaa........thumbupbangsmokinnutpjevarofl
pjevala sam pj. my only wish (this year)
ajme nagrada je put u GARDELAND- zabavni park u Italiji......zakon.......
i morat ču ič u Makarsku pjevat......valjda.........ufufufufrofl
zato jer je kod nas bila pobjednica iz Makarske sad ču valjda ja ič tamoo.......
da gost je bio LUKA NIŽETIĆ- čak sam se i slikala s njim......hehehe...thumbupsmokinpartypjevanaughty
stawit ču i neke slikice sa prwog pljeska na kraju posta.........pa čete tamo sve vidit...............hehe......greedysmokinpartypjevanut
ja i mama smo danas bile u agenciji za taj put pa čemo ja i još neko koga odlučim u Gardeland ič valjda na proljeće..........2 dana.......2 osobe.......
........................................Z...A...K...O...N.................................................
poslje smo išli moja family i još par cura i tako išli u pizzeriu.....
NIŠT DRUGO NEMOGU REČ NEG zAkOn....................
no dobro dost o prwom pljesku.,.......,...
ajmo o nečem drugom......,......,....
kao na primjer.......,......,,.......
kommovi.........=)
hvala vam puuuuuuno na kommovima.........
al možete vi i bolje..........
sam za informaciju::::::::..........
SVE KOMMOVE VRAČAM..........
ak ih ne vratim nemojte mi zamjerit,.,.,.,.,.,.,........
mislim da je post dosta dugačak i da ćete imati što kommat.........
pa vidimo se.....,.,.,....,.,..
chittamo.........
i kommamo.-.,.......-.?=(/&%$"!#&%(?*
pOzY.........
kommajteeeee..............

efo vam slideshow:::::......




š t a f e t a ........ =)::::::.....

sAvRšEn Dan:
BeZ ŠkOlE.......zakon....

što Vas na ljudima prvo PRivuČe??
paaaa.....kako kad.......ponašanje pa onda izgled......

koga bih izabrala:čovjeka koji ima novaca i karijeru,ali nema voljenu osobu kraj sebe ILI čovjeka koji ne živi u izobilju,a ima voljenu osobu kraj sebe??
čovjeka koji ne živi u izobilju,a ima voljenu osobu kraj sebe...lol...definitivno

kOLIko je saTI?
valjda 18:01 tak piše

koje je ime zapisano u twom rodnom listu??
.........Karla......=) =)

NADimak?
paaaa.....nemam ga ...........

koliko će biti svijeća ove godine na tvojoj rođendanskoj torti??
.....12....=) =)

kojeg ti je DATUMA rođenDAN?
15.02.....=)

koja ti je najdraža životinja?
....zekani mali...psi...mace..kornjače....itd......ma ima ih puno....

koje su ti boje OČi?
......smede....=).....najljepša boja očiju

koJA ti je boja koSE?
ljepa.......smeđa.......hehe......brineta.......


imaš li negdje na tijelu pircing?
nee=( al bih voljela imat.....

imaš li negdje na tijelu tetoVAžu?
....nee=(=(=(=...da bar......=(

koje su ti boje čarape?
a neke.........svjetlo roze.....valjda......hehehe

sretan broj?
7.....1.....0......

gdje bi voljela putovati?
cijela zemlja osim afrikom........hehehe

omiljeni fim?
gimnazijalci, harry potter, sam u kući.........itd.....ima ih hrpa.....

omiljeno mjesto za odmor?
moj krevetich.......dragi.....=)

omiljeno jelo?
raqlet, musaka, pizza, riba, itd.....

dali neki dan u tjednu posebno voliš??
subotu.......THE BEST.......

kakve pjesme u zadnje vrijeme najviše slušaš?
...ma.....strane.....valjda.....

koju pastu za zube obično koristiš?
a pitanja.......neku koja dobro opere zube i od koje ostane svjež dah....lol....

omiljeni restoran??
ma neznam, nema ga........

omiljeni cvIJEt?
ruža, maslačak, itd......

koji fAST-FOOd restoran najviše voliš?
McDonalds

omiljeno piće?
cocta, sprite, orangina.......itd......

kako si izgledala kad si imala 10 godina?
paaaa, to nije bilo baš tako davno, neznam...........

od kog si DOBila zadnji mail?
.....pojma......

u kojem bi dUĆanu željela imati 75% popusta?
skandal, funky fish, ofice shoes, urban republic......ma svim takvim......

Št0 radIš kaD ti je dosaDn0...?
gledam TV, na kompu sam.......

kako reagiraš(na ljude,situacije)?
...ovisi....o......situaciji......

tko od tvojih prijatelja živi najdalje u km?
pojma.......

što je trenutno najbolje u tvom životu?
sve je ko po špagi, možda ne škola.....al dobro.....

tKO će prwi odgoworit na ŠTafetU?
ma pojma nemam ni kome ču ju proslijediti......

koliko je SAti?
18:19

ZaDnjE piTaNJe:

čOK0lAda ili VanilIja:
...vanilija..hehe...

Sad nastaVak:

LjEto ili ziMa
obojeeee........

toplo ili hladno
toplo...

crno ili rozo?
...oboje...

narodnjaci ili metal?
ni jedno ni drugo......=)

motor ili auto?
...auT0.......

Pitanja i odg0v0ri:

koja ti je najdraža boja
tamno ljubičasta, crna i bijela

kakve ljude volite?
ljude slične meni......hehehe.....

što misliš o petku 13-om?.
ma glupost.......

dali ste praznovjerna?
Ne....

Štafetu predajem....
metal_4ever
Neobična rokerica

08.12.2007. u 16:27 • 51 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

......Malo.......o meni......=)

.......o......meni......=)

Ime:Karla
Prezime:.......=)
Nadimak:Karly........thumbup
Razred:6.b

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo Sam Jaaaaaa=)

Volim:Onog koji
voli mene!!!...=)

Volim još i:

-šminku-obožavam
-čokoladu od keksa
-čokoladu od punča
-sebe
-svoj moby
-owaj bloghac
-komp
-plesati
-pjewati
-svoga zeku
-svoju kornjacu
-skijanje
-tenis
-rolanje
-badminton
-zivotinje
-badminton
........itd.........

Glumci:
-Lindsay Lohan
-Jonny Depp
-Mary-Kate & Ashley
Olsen
-Orlando Bloom
-Chad Michel Muray
-Sophia Bush
-Kiera Knightley

Filmowi:
-Harry Potter-1,2,3,4
-gimnazijalci 1,2
-pirati s kariba
-herbie

Pjevači:
-Rihanna
-Fergie
-guns´n Roses
-Lana Jurčević
-Sean Paul

Serije:
-prijatelji
-mućke
-O.C.
-One Tree hill
-Cosby show
-sam swoj majstor
-princ iz Bel Aira
-puna kuča

Ne volim:
-puno toga
-ŠkoLu
-nastavnike
-preseravanje
-bube.....uf.......
-prostacenje
-dvolicnost
-lazi
........itd........

Naj FrEnDiCa: aNaMaRiJa
nAj pRiJaTeLj:MarKo S..........

Toliko od mene za sad............
KI$$$$ACH!!!!!!

Neke slikice iz mog zivota

Image Hosted by ImageShack.us

jaaaaaa...
Image Hosted by ImageShack.us

ovo je moja zecica tonka
Image Hosted by ImageShack.us

Moj Braco I Ja
Image Hosted by ImageShack.us

annnnna....
Image Hosted by ImageShack.us

Jos jednom moja preslatka
T O N K I C A