Heart_Breaker_710

nedjelja, 25.11.2007.

........NaPoKoN...!!!!???NoWy...???!!!PoStACh.......

eJ....
lJuDi,FaLa VaM pUnO Na kOmMiChImA..............thumbup
...pUNO......VaM fAlA.......party

OViH DaNa jE U mOjOj gLavI LuDnIcA........
nEzNaM ŠtO Ću sA soBoM........
NiŠtA NeRaDIm nA VrIjEmE.............
NiŠtA Mi nE IdE Od rUkE........
U ž A s ..........
al dobro...........
Život ide dalje........
VaLjDa Če bItI DoBrO SvE...........

JeDnA nOwOsT::::::..........
U pEtAk oVaJ IdE Na kOnTrOlU Za nOgU I MiSlIm dA Če mI TaMo rEčI KaD MoGu OsTaWiT ŠtAkU..............Yeah...............deadgreedy

AjMe bLiŽi sE PrVi pLjEsAk a Ja jOš nEzNaM RiČi oD SvOjE PiSmE...jbg........
Btw.............i FeEL gOoD,,..,,..,,..,,..,,.,.,.,zujopjeva

aJmE JeDaN DaN SmO Ja i aNa PeKlE PaLaČiNkE..............
I bilO Je sUPeR..........

LjUdI.......
NoWi pOsTaCh pIšEm tEk NaKoN.........????? komma

Kommaj..........Te............mE....................
ODE sAd...............PoZzZzZzZzY..............mahwave

Image Hosted by ImageShack.us

25.11.2007. u 19:17 • 86 KomentaraPrint#

nedjelja, 04.11.2007.

Jeeey,nowi postek,nowa mjuza,nowo sve...=)

Eeeeee,ljudi,di ste što radite....
Evo ja napisala novi postek.....=)
što da vam kažem.......
FALA na komicima,puno, puno.....samo tako nastawite....party
Nemam sto za pričat,e da skinula sam gips,stwarno super,ne možete zamislit koje je to olakšanje,to morate isprobat da biste znali......uf,uf,zakkon.....thumbup
Neke nowosti-jako sam se razočarala u nekoga i sad kad sam shwatila kakaw je ne želim uopče čut za njega uf,ufpuknucuno
Imali smo neke male ˝praznike˝ koji su mi prošli dok sam rekla KEKSzaliven
Iako sam ja imala malo duže-samo sam u pon. bila na nastawi(u utorak sam bila dežurna,a u srijedu nisam išla jer sam išla kod bake.....=).....)
Skola-DOSADNA GLUPA UŽASNA-eto to su tri riječi koje opisuju školu UŽAS....
Nemam pojma što još da pišem,btw komajte me i ja ču was
I tako ja napisala postek jedan mali...fino
Ma stwarno neznam što da još pišem.,.,.,.,.,.,,.,.,.zubo.,.,...,..,.,
UBIJTE ME BATOM...bang..hehehehehe........ma ja bez ikakwe weze pišem što mi padne napamet.....
No dobro......dead
ja sad ode
ma ne bi
al idem
Komentirajte meeeeee,a ja sad ode was................
chao,pozzzzy,chitamo se,bajbaj........

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


-kraj-
heheheheheehehehewave

04.11.2007. u 13:16 • 318 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

......Malo.......o meni......=)

.......o......meni......=)

Ime:Karla
Prezime:.......=)
Nadimak:Karly........thumbup
Razred:6.b

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo Sam Jaaaaaa=)

Volim:Onog koji
voli mene!!!...=)

Volim još i:

-šminku-obožavam
-čokoladu od keksa
-čokoladu od punča
-sebe
-svoj moby
-owaj bloghac
-komp
-plesati
-pjewati
-svoga zeku
-svoju kornjacu
-skijanje
-tenis
-rolanje
-badminton
-zivotinje
-badminton
........itd.........

Glumci:
-Lindsay Lohan
-Jonny Depp
-Mary-Kate & Ashley
Olsen
-Orlando Bloom
-Chad Michel Muray
-Sophia Bush
-Kiera Knightley

Filmowi:
-Harry Potter-1,2,3,4
-gimnazijalci 1,2
-pirati s kariba
-herbie

Pjevači:
-Rihanna
-Fergie
-guns´n Roses
-Lana Jurčević
-Sean Paul

Serije:
-prijatelji
-mućke
-O.C.
-One Tree hill
-Cosby show
-sam swoj majstor
-princ iz Bel Aira
-puna kuča

Ne volim:
-puno toga
-ŠkoLu
-nastavnike
-preseravanje
-bube.....uf.......
-prostacenje
-dvolicnost
-lazi
........itd........

Naj FrEnDiCa: aNaMaRiJa
nAj pRiJaTeLj:MarKo S..........

Toliko od mene za sad............
KI$$$$ACH!!!!!!

Neke slikice iz mog zivota

Image Hosted by ImageShack.us

jaaaaaa...
Image Hosted by ImageShack.us

ovo je moja zecica tonka
Image Hosted by ImageShack.us

Moj Braco I Ja
Image Hosted by ImageShack.us

annnnna....
Image Hosted by ImageShack.us

Jos jednom moja preslatka
T O N K I C A