Heart_Breaker_710

subota, 29.09.2007.

NEMA NASLOVAAAA!!!!!!!=)

Ej,ljudi diste sto radite,
odlucila sam napisat novi post thumbupbtw,hvala na komicimaparty
Ostavljajte mi ih pa cu i ja vama...........=)
I sto mi radite,samo da znate ana i ja smo napravile svoj blog pa samo kliknite OVDJE,OSTAVLJAJTE NAM KOMICA..................=) =)E da da vam kazem, ani su stigli psi sa obuke,sad veli da su pametni....nut
Eto stizu i prve pozitivne ocjene,nadam se 4 ili 5 iz uzasne povjesti i valjda 5 iz hrv.
Danas su stigli iz kampa u Rovinju tenisaci s kojima ja treniram.....
Ja sam trebala ici s njima al nisam zbog noge(sve sam ispricala u proslom postu),islo ih je 6 (sa trenerom) i osvojili su 6 medalja,superrrrr,meni je uzasno zaosto nisam isla s njimacrycrycrycrycrycrycry al sto je tu je......=(
Gips sa noge skidam 5.10. al cu onda jos morat bit na stakama.....uf.......a ne da mi se..........bang..............
Mislim da sam dosta pisala za sad............komajte meeeeeee................Poooooooooooooooozz...................i ja cu vas..................ja sad begam komati vas........chao..........wavewavewavebelj


_________$$__________________$$$______________
________$$$$$______________$$$$$______________
________$$$$$$____________$$$$$$______________
_________$$$$$$__________$$$$$$$______________
__________$$$$$$$_______$$$$$$$$______________
___________$$$$$$$$_____$$$$$$$_______________
_____________$$$$$$$____$$$$$$$_______________
______________$$$$$$$$__$$$$$$________________
_________________$$$$$$$$$$$$$________________
____________________$$$$$$$$$_________________
_______________$$$$$$$$$$$$$__________________
_____________$$$$$$$$$$$$$$$$_________________
____________$$$___$$$$$$$$$$$$________________
___________$$$$$_$$$$$$$$$$$$$________________
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$________________
___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$________________
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$_________________
________________$$$$$$$$$$$$$_________________
_______________$$$$$$$$$$$$$__________________

M O J E R E M E K D J E L O

29.09.2007. u 16:15 • 149 KomentaraPrint#

četvrtak, 20.09.2007.

Ej,ljudi,evo i menethumbup
neznam otkud da pocnem,
prekjucer navecer dogodilo se nesto ocem ne zelim pricatituzan,
btw, poocceellaa jjee sskkoollaa,mrzim ju,imamo nastavnike kao i prosle god.
mrzim onog tko ju je izumio,ja jos nemam nijednu ocjenu,zato jer prva dva tj. nisam bila u skoli zbog slomljene nogedead
Evo to se dogodilo ovako:
Ana i ja smo se rolale,isle na sladoled.....=)........
i tako dok smo se rolale iza nas se dogodio sudar od dva automobila,a jedan od njih je pokupio mene,ana je uspjela skocit,al,ja nazalost nisam.....=(....
al je iovako ionako sve dobro zavrsilo..........=)...............nut
To bi bilo sve od mene za danas.........sad begam......

PozzzzzzzzZZZZZZZZ,hocu puno komica,baj...........


Grunge Angel at bigoo.ws

20.09.2007. u 12:51 • 73 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 17.09.2007.

......Chat......

Evo vam moj chat.........
..........dopisujte se..........


Get your own Chat Box! Go Large!


17.09.2007. u 16:43 • 30 KomentaraPrint#

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

......Malo.......o meni......=)

.......o......meni......=)

Ime:Karla
Prezime:.......=)
Nadimak:Karly........thumbup
Razred:6.b

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo Sam Jaaaaaa=)

Volim:Onog koji
voli mene!!!...=)

Volim još i:

-šminku-obožavam
-čokoladu od keksa
-čokoladu od punča
-sebe
-svoj moby
-owaj bloghac
-komp
-plesati
-pjewati
-svoga zeku
-svoju kornjacu
-skijanje
-tenis
-rolanje
-badminton
-zivotinje
-badminton
........itd.........

Glumci:
-Lindsay Lohan
-Jonny Depp
-Mary-Kate & Ashley
Olsen
-Orlando Bloom
-Chad Michel Muray
-Sophia Bush
-Kiera Knightley

Filmowi:
-Harry Potter-1,2,3,4
-gimnazijalci 1,2
-pirati s kariba
-herbie

Pjevači:
-Rihanna
-Fergie
-guns´n Roses
-Lana Jurčević
-Sean Paul

Serije:
-prijatelji
-mućke
-O.C.
-One Tree hill
-Cosby show
-sam swoj majstor
-princ iz Bel Aira
-puna kuča

Ne volim:
-puno toga
-ŠkoLu
-nastavnike
-preseravanje
-bube.....uf.......
-prostacenje
-dvolicnost
-lazi
........itd........

Naj FrEnDiCa: aNaMaRiJa
nAj pRiJaTeLj:MarKo S..........

Toliko od mene za sad............
KI$$$$ACH!!!!!!

Neke slikice iz mog zivota

Image Hosted by ImageShack.us

jaaaaaa...
Image Hosted by ImageShack.us

ovo je moja zecica tonka
Image Hosted by ImageShack.us

Moj Braco I Ja
Image Hosted by ImageShack.us

annnnna....
Image Hosted by ImageShack.us

Jos jednom moja preslatka
T O N K I C A