Purple People Eater

08.07.2006., subota

homo homini lupus est

plakala sam sinoć.. tj. jutros.. u 5, vračajući se doma.. al ne od tuge, nego od zbrke u glavi i mislim.. sreće?.. jer znam da sam imala i osmijeh na licu.. mislim da ako me je iko sreo u ulici dok sam takva (nasmješena sa suzama) hodala i gledala u nebo koje je bilo čudno rozo-plavo (ne rozoplavo kao mješavina te dvije boje.. nego kao da na jednom mjestu odjednom stane ta plava pa ide maaali redak oblaka i onda *PUF* rozo.. pa *BUM* opet skroz plavo.. podjeljeno nebo u polja od roze i od plave, pa opet plave, pa roze...) sigurno je mislio da nisam bas sva svoja.. (a možda nije daleko od istine)...
.
.
.
da, ljudi su gjubrad... i mislim da kad bi nas bilo jos 6 milijardi na ovoj planeti ne bi bilo dovoljno ljudi za sve ljude O_o da li to ima smisla? e pa meni ima.. o da, o da, o da
But Jesus hurt me,
When He deserted me,
but, I have forgiven you Jesus
For all the desire You placed in me when there's nothing I can
do with this desire

da, ljudi su glupi... i ne mare jedni za druge pogotovo ako oboje mare za one treće ;)
Why did You give me so much desire,
When there is nowhere I can go to offload this desire ?
And why did You give me so much love in a loveless world,
When there is no one I can turn to
To unlock all this love?
And why did you stick in self deprecating bones and skin?

ljubav? ne, ne.. "ljubav"... sve sami vukovi koji se trgaju za komad mesa.. (i kriju se iza jedne riječi koja je odavno izgubila svoje značenje)
.
.
.
.
mislim da je osmijeh u 5 ujutro bio mix ciničnog i sretnog.. da, to je to!.. cinizam.. i sreća.. da li me to čini zlom?
Jesus do you hate me?
Why did you stick in self deprecating bones and skin?
Do you hate me?, Do you hate me?, Do you hate me?,
Do you hate me?, Do you hate me?

da, ja sam vuk!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ali i vi ste.
.
.
itekako


p.s. ej, ali svaka Ti cast na Tvom uvrnutom smislu za humor :) Tebi je sigurno ludo i nezaboravno tamo gore.. sačuvaj mi mjesto u prvom redu ;)

<< Arhiva >>

online