Purple People Eater

17.04.2006., ponedjeljak

tell a vision

dreaming, dreaming of a girl like me
hey what are you waiting for - feeding, feeding me
I feel like I'm disappearing - getting smaller every day
but I look in the mirror - I'm bigger in every way

she said:
you aren't never going anywhere
you aren't never going anywhere
I ain't never going anywhere
I ain't never going anywhere


opis slike


moj tv u posljednje vrijeme pokazuje toliko različitih programa.. stotine programa, sa stotinama informacija..i svi su jednako jaki, i svi jednako žele da baš oni budu ti koje ću gledat..
.
.
.
a ja se trudim
.
.
.
i pratim ih sve.. *klikl*klik*klik*
.
.
i trudim se
.
.
prebacujem s jednog na drugi najbrže što mogu..
.
.
i trudim se
.
.
.
i gledam svakog od njih sa smješkom, da pokažem da su mi zanimljivi, da su mi bitni, da su mi dragi, i da pokažem da sam budna, da pazim, da slušam, da upijam svo brdo informacija koje mi svaki od njih šalje..
.
.
i trudim se
.
.
.
pratim..od jutra do mraka...i onda još malo za vrijeme mraka.. do novog jutra
.
.
.
.
i trudim se
.
.
.
da
.
.
.
ali iz dana u dan ih je sve više.. a svaki od njih je jednako (preprejako) zahtjevan.. svaki od njih želi maksimalnu količinu moje pažnje.. svaki od njih želi biti onaj na kojem ću se najduže zadržati.. a ja prebacujem i prebacujem.. i sve se skupa pretvara u jednu veliku zbrku nepovezanih slika..
.
.
.
.
i moj dragi tv se polako pregrijava
.
.
.
.
i čini mi se da sve skupa vodi onom posljednjem *klik* nakon kojeg više neće biti slika, neće biti zvuka, neće čak biti ni onog ššššuštavog snijega koji se s vremena na vrijeme javi i da mi privremeni tupi mir..
hm, da..
.
.
.
ali zasad još uvijek vrtim s jednog ..na drugi..na treći...na tisućudvjestošezdesetosmi...
.
.
.
da, pratim vas sve..
.
.
.
trudim se

<< Arhiva >>

online