Purple People Eater

12.03.2006., nedjelja

ne daj se, floki

zanimljivo, prethodni post u blog editoru kao ne postoji ali na blogu ga vidim.. nije se dao izbrisat tako lako.. žilavi su ti moji postovi i ne daju se zaje*avat :) i da, taj post se ne može komentirat ali dobro ajd.. bitno da on postoji i da ja ne moram ići u arhivu i kopi/pejstat to i onda bi mi i komentari (oni postojeći) nestali i ja bi bila jako puno mnogo tužna..

a ruke su mi danas nekako teške.. i glava mi je teška..
ali nije bitno jer

večeras jedem palačinke!


edit: i tako ja pritisnem "objavi post" i propadne mi teorija o neizbrisivosti mojih super-kul postova.. post više ne postoji pa ću ga ipak kopi pejstat.. ali ću kopi pejstat i komentare da ne budem jako puno mnogo tužna, jer mi to danas ne treba uz teške ruke, i tešku glavu, i promuklo grlo (koje mi je takvo promuklo ipak draže i puno više sexy :D ali dobro ajd..nikad mi ni nije bio cilj da sam sama sebi sexy pa nek odpromukne onda, neću biti jako razočarana), i povišenu temperaturu koju uvijek imam dan nakon votki i sličnih proizvoda...

uglavnom, i dalje ostaje činjenica da večeras jedem palačinke! (i da imam ljude kojima mogu samo poslat poruku koja glasi "ja bi palačinke večeras!" i oni odgovore "dođi" :) ) .. i to me veseli više nego što me rastužuju nestali komentari (i ipak-ne-toliko-žilavi post) i teški dijelovi tijela..

jej

<< Arhiva >>

online