.

Psiho - ljubavne ?!



Vlada neka virusna stafeta ovim blogovodama, pa evo doplivala i do mene....
Opet ono ko ce ga kome prije uvalit...Mene pocastila Lorraine ( koja btw moze zaboravit onaj cheesecake ;-))
Pet psiho-ljubavnih pjesama.....Ne znan uopce ni sta trebam napisat...
Psiho-ljubavno?? Anic,Klaic,Merriam,Webster - Help?!

Evo vam onda ljubavne koje su u nekim zivotnim
razdobljima (zbog nekih razloga o kojima sada necemo)
djelovale na moju psihu...


1.Ljubav se zove imenom tvojim - Dino Dvornik

"Znas, ponekad se pitam,
je li bas moralo toliko dugo bez tebe,
probaj zamisliti kako je tesko
voziti se nocu kroz pusti grad
u drustvu gospodje samoce,
i zbog toga se nemoj dosadjivati
kad pretjeruju sa njeznostima,
jer za tebe, ljubavi moja
njeznost je jedina istina.

Na licu ti vidim da si u snovima sretna,
a ja vise ni sam ne znam
ima li razloga spavati,
jer suvise je lijepo uzivo vidjeti san,
ljubav se zove imenom tvojim.

Da ti si ta, samo meni potrebna,
tvoje lice njezna je, moja istina,
tvoje tijelo osjecam i budi me tvoj dah,
uuuuuuh ja volim te,
jer ova noc je iskrena, poput nas.

Samo ti, sve tajne znas o meni,
moja ljubavi,
sve ono sto sam ja,
samo ti,
ti jedina si sreca mojoj istini,
moja ljubavi.

Nikad nisam kao tebe nikog volio,
cak sam radi drugih zena sebe lagao,
vjerovao nisam nikad da sreca postoji,
tek sad vidim sto je prava snaga ljubavi.

Sreco moja, hvala ti za sve..."



2.Jednom kad noc - Opca Opasnost

"Jednom kad noć
Ukrade nebu
Sve što si voljela na njemu
Bit će ti žao, bit će ti žao
Što nisi tu,
Ruke pamte samo ljubav najbolju.

Jednom kad usne
Ne bude htjele
U strancu utjehu tražiti,
Suze će srcu šapnuti da je pogriješilo
Jer nije ostalo tamo
Gdje je jedno voljelo.

Kada tuga jednom
Na vrata dođe,
A samoća zaboli,
Hočeš li moći ime moje
Sa usana svojih skloniti?

Bili smo jednom najbolji,
O nama su priče pricali.
I sada kad se sjetiš
Htjela bi vrijeme vratiti,
Poslije mene su ti lađe slomile
Bure i vjetrovi."


3. Always - Bon Jovi



"This romeo is bleeding
But you can't see his blood
It's nothing but some feelings
That this old dog kicked up..."


4.Boulevard of Broken Dreams - Green Day



"I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
and I'm the only one and I walk alone..."


5.U svakom slucaju te volim - Ibrica Jusic


"Volim te uvijek
i kada se budis
i kad na licu sminke nemas
i kad si ljuta
i kad se cudis
i kad bez mene na ples se spremas
uvijek te volim hocu da znas
volim te ne znam
kako da odolim
u svakom slucaju te volim.

Volim te kad si bleda i sjetna
i kada bore imas na licu
volim te kad si divlja
i sretna
i kad u ruci drzis pticu
kad nista neces da mi das
volim te ne znam kako da odolim
u svakom slucaju te volim.

Volim te uvijek
i kada sanjas
kad ne pises mi
kad te nema
i kad od mene stalno se sklanjas
volim te kad si po sve nijema
kada sutis poput ribe bas
volim te ne znam kako da odolim
u svakom slucaju te volim..."



Posast prenosim na ; Jamais
, Erchamion, Dreamkeeper and Lost Soul, Darkowski, Bobelline

02.05.2007. u 16:19 | 16 Otisaka s one strane sunca | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

"The real voyage of discovery is not in seeking new landscapes, but in having new eyes."

* * * * * * * * * *

O meni...
"I am a wanderer; who lives in many minds, many lands, many spaces. I am the beginning and the end; am all and am nothing. No I am not god, just someone who loves words, silences and contradictions." (A.Satyajit)






User Online:

* * * * * * * * * *



"Thought is creative.
The world is as you see it.
As you think,so you are."

"The highest reward for a persons toil is not
what they get for it,but what they become by it."

Kramer
Vilin Konjic
Maslacak
Snovidjenje
Erch
Pustinjska Ruza
Bobe
Free Fall
Old Soul
Lokalac
Bosonoga
Ringispil
Poma
On mora...
Sidd
Dreamkeeper
Pantera
Les Fleurs du Mal
Lory
S ove strane Atlantika
Izgubljena
Darkovski
Pogled
Festina Lente
Bllankk
Kala
Stereo
Scarlet_L
Aquaria
Sick of it all


Rjecnik

The Hunger Site
The RainForrest Site
Child Health Site





THE FIVE PRINCIPLES OF REIKI

1. Just for today, I will not worry.

2. Just for today, I will not anger.

3.Just for today, I will honor my parents,
teachers and elders.

4. Just for today, I will do my work honestly.

5. Just for today, I will be kind to my neighbour
and show gratitude to every living thing.


Svaka slicnost sa stvarnim
osobama je winkwink
slucajna!

Copyright©2008 Starcatcher
Copyright©2007 Starcatcher
Copyright©2006 Starcatcher
Sva prava pridrzana


* * * * * * * * *


Prohodu brodi priko mora
oblake vitar nebon ziba,
od ljubavi je čežnja jača,
daljina uvik srcu triba.

I zato svoju zvizdu slidin
za njon san uteka,
samo nju sad vidin
lipo san ti reka.
I zato svoju zvizdu pratin
za njon san uteka,
možda se i vratin
lipo san ti reka.

Nevere stižu,dažji traju,
mladost je kratka pa je nima,
pa cilo vrime iz početka
u svakoj glavi skitač drima.

I zato svoju zvizdu slidin...

Ne slutiš ništa,rasteš,traješ,
a onda dođe ono vrime,
krenuti valja, srce goni
i ruka sama driši cime.

I zato svoju zvizdu slidin...

Kušati triba druga voća,
otkriti one zelje nove,
počinje tvoja duga skitnja
i tako trošiš lipe snove.

I zato svoju zvizdu slidin...

Oliver Dragojevic - Svoju zvizdu slidin