< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari (=Da/Ne=(

by XXS Girl


Opis bloga

moj zamišljen svijet Cullenovih i ponešto o pravim glumcima...

Linkovi

O meni...

Ime : Iva
Prezime: nije bitno...
Razred: 7
Živim: U Beču ( ove godine došla)
Živjela: U Zagrebu
Najbolja spisateljica: Stephenie Meyer
Najbolji pisac: R.L. Stine
Volim : pisati ( napisala dvije knjige, horor)
Mrzim: bezobrazluk, bahatost
Uživam : čitajući, u miru razmišljajući
Želja: napisati knjigu o životu u Beču... doživjeti čudo...
Izreka: kada odlazi netko koga voliš, a minute postaju
kraće nemoj plakati, iako ti se plače. Svaki odlazak
treba shvatiti jer ljudi odlaze da bi se mogli vratiti...
Obožavam: Zagreb, svoju obitelj, knjige, Edwarda Cullena,
vampire, serijal Fear Street...
Najteža do sada: napustiti svoju zemlju...


ABOUT ME :

maštovita ....

luda .....

komplicirana ....

tvrdoglava ....

osjećajna ....

zbunjena ....

plašljiva ....

simpatična ....

čudna ....

uglavnom ... to sam ja ....


Voli :

vampire ....

Zagreb ...

Hrvatsku ....

svoje frendove u Hrvatskoj ....

iskrene i dobre prijatelje ....

knjige od Stephenie Meyer :

Twilight
New Moon
Eclipse
Breaking Dawn....

R.L. Stinea

Algoritam =)

svoju obitelj ...

i svoju najbolju sestru
s kojom se često svađa ...

svoje vjerne blogere ...
koji uvijek navrate na moj
blog jer ga čitaju
a da ne bi dobili samo komentare....

pisati .....

čitati ....

sanjariti ....

maštati ....

razmišljati ...

slušati glazbu ....

zatvoriti oči i ne misliti na ništa...

spavati i sanjati zanimljive snove....

skupljati kolekciju Fear Street knjiga ....

vukodlake ....

Edwarda Cullena ....

inteligentne dečke
koji vole čitati
koji su duhoviti
dragi, dobri
i kulturni ....

krimiće ...

svoju rodbinu...

gledati dobre filmove ....

maštati o budućnosti ...

živjeti u svome svijetu ....

....................
....................
....................


Ne voli :


umišljene ljude

bahate

bezobrazne

lijene

dvolične ....

hvalisave ...

rastanke ....

umišljene dečke
koji su puni sebe ...

Catherine Hardwick ...

njemački ....

svoju novu školu ....

sportove ....

preplanulu boju ....

blogere koji samo navrate i kažu:
novi post, svrati i komaj .....

...........
...........
...........

TO sam ja ....

Twilight i ostalo :

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us











nedjelja, 02.11.2008.

Jacob Black

Moje mišljenje o Jacobu Blacku: Mislim da je on kao lik super. Veoma me dojmilo što se onako brinuo za Bellu u Mladom mjesecu i to je bilo jako lijepo od njega, ali si nikada ne bi mogla zamisliti njega kao Bellinog dečka. Trenutno čitam Pomrčinu, a danas mi tata iz Hrvatske donosi Praskozorje =)
Jacob je u Sumraku bio neki mali klinjo, no u Mladom mjesecu se opisuje kao neki krupan i preogroman vukodlak. Kada sam vidjela slike od dečka koji će glumiti Jacoba, iskreno sam se začudila jer on izgleda tako nevino i ne mogu si zamisliti da će ga u Mladom mjesecu napraviti prema knjizi. Naime, meni je on prezgodan pa evo slilka od ... Jacoba! =) I nemojte misliti da mi je on draži od Edwarda jer to sigurno nije. Edward je naj naj naj za mene ...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




| *K* (211) | *P* | *L* |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.