hawkeye_1306

23.03.2017. ( četvrtak ) u 13:06 (12)

mala radionica...(dio prvi)

12-438

pogled na stari vinograd dao mi je ideju...prošetao sam i našao
nekoliko osušenih trsova, odabrao sam jedan koji mi se učinio zanimljiv


s odabranog komada prvo sam prstima otrusio suhe dijelove kore
upotreba alata ili četki ostavlja tragove pa to ne koristim


slijedi čišćene udubina i pukotina, stari kuhinjski nožić dobro služi
ipak, nabrušen je namjenski, šiljasto ali ne jako tanko niti britko


naravno, sve se odvija pod budnim nadzorom planinske mace


ukratko, malo sam predahnuo od poljoprivrednih radova, zabavio se
a u konačnici očekujem i dobar rezultat...e-da, zaboravio sam spomenuti
jednog dana, ovo će postati mala svjetiljka
pozdravić iz srca

( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.