Hatepogodak

utorak, 05.12.2006.

Best of Blogger.ba - alabrale

Kao prvu legendu bosanskog bloga čast mi je predstaviti

http://alabrale.blogger.ba

Vodič o ispravnom korištenju dalmatinske kulture.

Razloga da on bude prvi je više. Prije svega on je legenda. To bi bilo dovoljno ali ima još razloga. Ipak se prvi uvijek pamte. Nekako je poveznica Dalmacije i Bosne. A i slika koju ima u lijevom boxu mi je upala u oči. Nekako izgleda kao maskota ove moje inicijative. A i čovjeku je jučer bi rođendan pa eto moja čestitka.

Ako tražite inteligentni humor ovaj blog je mjesto koje želite posjećivati. Osim što piše fenomenalno smiješne i pitke postove Kontinentalac (nick autora) piše redovito tako da ćete vjerojatno već sutra imati novu turu pravog bosanskog humora.

Inače jeste li primjetili kako svaka rasprava zamire kada se u komentarima bilo kojeg bloga pojavi neki post tipa "Supač ti je blog, posjeti moj." Ma mogla bi rasprava biti o smislu života i trenutak prije nego netko ostavi sažeti smisao "života, svemira i svega ostalog" pojavila bi se u obliku kataklizme neka Tajči i ostavila svoj "Supač to je blog, posjet moj." komentar i svaka rasprava bi zamrla i nikada se ne bi nastavila.

Primjetio sam da na Blogger.ba još nema Tajči. Sve neka dobra ekipa. Kao blog u mladim danima. Kao forum u mladim danima. Kao ICQ u mladim danima. Kao IRC u mladim danima. Osjetite se mladim još jednom i pridružite se bloganju bez granica.

- 21:15 - Komentari (5) - Isprintaj - #