petak, 04.07.2008.

°°Nikad nije bio ponosan moj andeo,nikad nije bio ponosan,al' bit' ce jednom...°°

''Nikad nije bio ponosan moj andjeo
nikad nije bio ponosan
al' bit' ce jednom
sjecam se da sam znao voljeti, sjecam se.''

http://emo-hannah.blog.cz/
Da...Svatko ima svog anđela,ali ljudi toga nisu svijesni.Nadam se da će im to doć jednom do svijesti.Ja mislim da moj anđeo nije ponosan na mene,zato sam i napisala ove stihove iz pjesme..Poistovjećujem se s njima..Oujea.Moj anđeo proživljava puno,ma i previše boli,a ja sjedim mirno i slušam kako jeca.Jel to normalno?Pa naravno da nije...Treba pomoć.Moj anđeo treba pomoć.Samo,ja ne mogu ništa napravit.Ništa.I zbog toga se grizem iz dana u dan.Bojim se.Bojim se da se mom anđelu nešto ne dogodi...Jako se bojim..Moj anđeo je moja Seka,to jest,osoba o kojoj sam pisala u prošlom postu.Ona najvažnija osoba..Da,primili su ju u dom,upala je u školu i sve je u redu.Ali nju boli.Mog anđela boli,a ja ne mogu ništa...Baš ništa da joj bude bolje.Mora sve trpit,a nema nikog uz nju,aww.Samo da mi dođe,ona će zaboravit što su suze,patnja,bol i samoća.Ovdje će bit sretna.Barem se nadam,ako netko ne uprska,ali ako nju netko krivo pogleda,imat će posla sa mnom.Na mog anđela mislim svaki dan.Gledam sliku.Ona mi previše znači i kad mi je poslala poruku:
''vTn,kaj god da se desi..''
Samo sam stala.Nisam baš odmah shvatila o čemu ona priča,a ne shvaćam ni sad.Za nju se jako bojim.Čim mi ne odgovara ja mislim da nešto nije u redu.Uvijek se bojim.Ona može svakakva sranja napravit kakva je.Bojim se.Ali za nju još uvijek vrijedi ona lijepa rečenica koju mi je rekla jednom:

''Ako se ideš bacit s mosta,
ja se ne bacam za tobom,
čekam dolje,
da te uhvatim.''


To nikad neću zaboravit da mi je rekla.Seko,nikad te neću ostavit,uvijek sam tu za tebe...Ali,doslovno uvijek.
...
A sad onaj part kaj se zove ljubav...oujea.Mislim da se vračam onom pravilu:
''Love is pain.''
Jer ljubav stvarno i boli.Damn.Tomo i ja...Ono,puklo je.Svugdje mu se javljam,na faceu,prek mobitela,prek Seke,ali on ništa...Prije bi rekla da on mene zajebava nego da mu se sviđam...On se meni još uvijek sviđa,nažalost.Barem sam shvatila da je to što sam se zaljubila,loše.Aww,život ide dalje,a moje srce je puno noževa.
I ono što su rekli,istina je:
''Too much love will kill you.''
Mene ubija,polako,ali sigurno...
pain
pusa mom anđelu.

btw,mislim da ste skužili da više ne ostavljam puno komentara,
od sad ostavljam jedan,ali poduži komentar koji vrijedi,a
ne njih milijun koje razvlačim...mwa.
*Za anđela.komajte.


08:12 | Komentari 175 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.