petak, 27.06.2008.

°°Jedna ruka drugu pušta,suza klizi ti niz obraz...Fališ mi.°°

eee ljudifinofino
toliko sam se puta zapitala zašto.
ljudi jednostavno nemaju odgovora.najčešći je zato.
zato mi ništa ne govori.samo da ljudi ne znaju odgovor na sve.
ja bi htjela odgovor na puno pitanja.ali mislim da nitko ne zna sve.
zašto?zašto?zašto?zašto?zašto?zašto?zašto?zašto?zašto?
zašto?zašto?zašto?zašto?zašto?zašto?zašto?zašto?zašto?
zašto?zašto?zašto?zašto?zašto?zašto?zašto?zašto?zašto?
zašto?zašto?zašto?zašto?zašto?zašto?zašto?zašto?zašto?
zašto?zašto?zašto?zašto?zašto?zašto?zašto?zašto?zašto?
toliko milju puta mogu pitat zašto,ali nitko neće znati odgovor...
samo se trudim saznati taj zato,ali mi ne ide.
jednostavno ne ide.ne ide.
...
eto,mislim da je došao i taj dan.neki sjebani.glupi i usrani.
plačem.plačem.da ljudi,plačem i pišem vam post.nemam se kome ispuhat.nikoga nema sad.nikoga.Ivan me napustio.Samo mi se smijao i napustio me.Zašto?samo se pitam jesam li ja dobra prijateljica..šta sam ja krivo napravila da me tako odjebo...više me ne želi ko frendicu.nije mi jasno.bili smo si prfekt.a sada...on mi se smije.samo me ostavio.šta sam krivo napravila?nisam ništa,samo sam se trudila oko njega.davala svoj maximum.a on,on to ne cijeni.suza klizi niz obraz,a nikog nema uz mene sad.tko će me zagrlit i nekaj lijepo reć.tko?
nitko.
njega više nema.samo je odšetao od mene.nema ga.
jednostavno ga nema.
zbogom.
Little kids cry
pusa ljudi.cry


17:26 | Komentari 120 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.