četvrtak, 05.06.2008.

×.°°KaKo Se ČuWa LjUbAw???°°.×

Majka i dječak šetaju plažom... U jednom trenutku dječak upita: "Mama, kako se čuva ljubav??"
Mama ga pogleda i odgovori:
- "Uzmi malo pijeska i stisni šaku..."
Dječak stisne šaku i što je više stiskao,to je više pijeska curilo iz nje...
- "Ali mama, pijesak mi bježi..!!!"
- "Znam, a sada otvori potpuno šaku..."
Dječak posluša, ali uto zapuhne vjetar i odnese sav pijesak s dlana..
- "Ni ovako ne uspijevam zadržati pijesak..!!"
Na to majka, sa smiješkom na licu, reče:
- "Sada uzmi opet malo pijeska u ruku i drži dlan kao da je u obliku žlice, dovoljno zatvoren da ga sačuvaš i dovoljno otvoren da bude slobodan..."
Dječak učini kako mu je rečeno i pijesak mu ostane na dlanu, zaštićen od vjetra i slobodan da ne klizi kroz prste...
Eto... kako se čuva ljubav...
kiss

eee...

**sTaRi**
stari je posto moronbang...khm...imam razloga zašto vam ovo pišem...taj lik radi budalu od mene...al doslovno...mislim...taj lik je glumac u mom životu...on mi nekaj glumi...glumi mi tatu...al on to nije...tako je jadan...on nije mene u stanju volit...damn...tak je bezobrazan prema meni...mamu i mene ne jebe ni pol posto,a mog buraza mazi ko da je neam pojma kaj...al i to je glumljenje...on dolazi doma samo ponekad tek tolko da si uzme robu i dolazi nekad prespavat...i onak kao vidit dječicu...daj molim te...nije mi ni na predstavu mogo doć...ono...dođu mi dva mamina frenda,a on se nije u stanju nacrtat...ajme koji je to...grr...ja to nemrem vjerovat...nekaj prestrašno...grrburninmad...ja više ne znam kaj ću,al ajde barem imam pametnu mamu,a na njoj se vidi da joj je stalo do mene i svugdje me hvali,a tatica...on me se valjda srami...zašto on????
Crying
**bRaT**
brata lupio pubertet...i to jako...jako jako jako...on nije normalan...on mene stalno tuče...damn...ja više ne mogu...znam,moram i ja njega malo zatuč,al onda se ne osjećam dobro...stalno me lik maletretira i prostači po meni...i glumi mi roditelje...stalno mi se postavlja ko tata...ajme užass...i onda samo kad prolazi pored mene,umjesto pozdrava,on mi uputi šaku u glavu,al doslovno...ja se onda samo zatvorim u sobu i legnem se na krevet i plačem...ja više ne mogu...čini mi se da uzalud stalno slušam pjesmu ''Save me''...
Cry
**ZkM**
joj...eto tu čemo se malo okrenut pozitivi...loldead...meni je u utorak bilo preedobro...mislim nekaj ono...zakon...super nam je bilo i na probi i na predstavi..heeh...vibor mi je car...on meni i nikoli pod pauzom svirao Trening za umiranje,Innuendo i Dva dinara druže...wuhu...car...predstava je prošla glatko...swee je bilo super... :)
Emo doll
**OpEt Ja**
opet ja...opet sam se NJE sjetila...znam da sam dosadna,al halo??ljudi,pa ONA mi fali...naravno pričam o mojoj baki,al kaj ja tu mogu...jučer smo bili u gostima kod njene prijateljice koju ona inače zna cijeli žiwot...i onda su moja mama i ta bakina frendica pričale o baki...a ja samo kj se nisam rasplakala...ma nekaj strašno...tolko mi fali...gdje se sad ona s menom u teškim trenutcima??tolko mi fali,swee,swe šta se događalo dok je ona bila s menom,ali to je sada prošlost,ja to nečem zaboravit,nikad,ali da se barem može nekak vratit...puknucu
LONELY
**QuEeN**
posudila sam si u knjižnici knjigu od Queena...ono...već mi se stisne grlo kad dođem do one stranice di piše Freddy-AIDS...užass...taj lik je tolko genijalan,mislim ne znam,,stvarno pokušavam shvatit zakaj s ovog svijeta odlaze samo najbolji...damn...i onda se čudimo kak je svijet fuuj mjesto...pa normalno kad s njega odlaze najbolji...khm...
Queen
**LjUbAv**
eto...tu se nikaj ne mjenja...al opet...opet se vraćam na tugu...tugu vezanu za ljubav...svi imaju nekog...neki nemaju sreće...al ono to se brzo rješi,a ja sam uvijek na istom..nikakvih pokreta s ovog mjesta na kojem stojim..jooj...da se bar nekaj promjeni...đizs...
love


I'm just the pieces of the man I used to be
Too many bitter tears are raining down on me
I'm far away from home
And I've been facing this alone
For much too long
I feel like no-one ever told the truth to me
About growing up and what a struggle it would be
In my tangled state of mind
I've been looking back to find
Where I went wrong
Too much love will kill you
If you can't make up your mind
Torn between the lover
And the love you leave behind
You're headed for disaster
'cos you never read the signs
Too much love will kill you
Every time
I'm just the shadow of the man I used to be
And it seems like there's no way out of this for me
I used to bring you sunshine
Now all I ever do is bring you down
How would it be if you were standing in my shoes
Can't you see that it's impossible to choose
No there's no making sense of it
Every way I go I'm bound to lose
Too much love will kill you
Just as sure as none at all
It'll drain the power that's in you
Make you plead and scream and crawl
And the pain will make you crazy
You're the victim of your crime
Too much love will kill you
Every time
Too much love will kill you
It'll make your life a lie
Yes, too much love will kill you
And you won't understand why
You'd give your life, you'd sell your soul
But here it comes again
Too much love will kill you
In the end...
In the end.



pusa:Tini,Ivi iiiiiiiiiii ...svima koji me komentirate i čitate moje posteve...mwakiss


08:43 | Komentari 83 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.