ponedjeljak, 02.06.2008.

×°°.AnĐ€o ČuVaR.°°×

za jednu osobu koja mi neprestalno gowori da poštujem mamu i da moram bit sretna kaj ju imam:


Bilo jednom jedno dijete koje se pripremalo doći na svijet. Jednog dana ono upita Boga:
- "Gospodine, rekli su mi da ćeš me sutra poslati na Svijet, ali ja sam tako sitan i nemoćan, kako ću živjeti tamo?"

Bog odgovori:
- "Od svih anđela izabrao sam jednog za tebe. On će te čekati i štititi. Svaki dan će ti pjevati i smiješiti se. Tako ćeš ti
osjetiti njegovu ljubav i biti ćeš sretan."

- "Dobro, kako ću ih razumjeti kad mi nešto kažu,kada ne znam njihov jezik?" - zapita dijete.

- "Anđeo će ti govoriti najljepše i najslađe riječi koje ćeš moći čuti na svijetu i pažljivo i sa ljubavlju naučit ćete pričati."

- "Čuo sam da na Zemlji ima dosta loših ljudi, tko će me štiti?" - zabrinuto nastavi dijete.

Bog se nasmiješi i kaže:
- "Tvoj će te anđeo uvijek štiti, pa bilo to i po cijenu njegovog vlastitog života."

Dijete pogleda Boga i molećivim glasom kaže:
- "Ali ja sam veoma tužan što Te više neću moći vidjeti."

- "Tvoj će ti anđeo uvijek pričati o meni i naučit će te putevima koji vode do mene."

Tada u raju nastade tišina i glasovi sa Zemlje dopriješe do njega. Dijete shvati da treba ići pa postavi posljednje pitanje:
- "Gospodine, ako sad moram ići, molim Te, reci mi kako se zove moj anđeo"

Bog odgovori s velikim osmjehom:
- "Nije važno kako se zove, ti ćeš ga zvati MAMA"

eee...
ndm se da vam se svidila owa gore pričica...tj priča koja nam puno gowori...ne fkt...mama i je naš anđeo samo kj to niko ni ne shvaća,pa čekamo da nam drugi otwore oči i tek onda saznamo kaj imamo...heeh...smijeh
al ajde,nečem više kakat,idem ja na posel...napisat pošteni post...eek
life

**oBiTeLJ**
hm...tu se baš nikaj ne poprawlja...il smo na istom il je gore...hm...nažalost...stari i ja uopće ne komuniciramo...a ono ni ne gleda me...ja pogledam ono da me ne skuži,ja ga pogledam i onda skužim da on mene ne šljivi ni pol posto...fakat jadno...mislim tolko mene i mog buraza ne woli da nam ni jebenu podršku neće doć dat na dan produkcije za hip hop,a meni neće doč ni u zkm...ma nek se jebe iz mog žiwota i kak neko može uopće pomišljat da on ikaj osjeća prema meni???bangono,stari,daj ubi se...
girl

**FrIeNdS**
heh...tu bi se moglo pisat...opet izmjene...a kaj ću,valda tak mora bit...Karla i ja smo se opet udaljile jedna od druge...nezz kaj da vam velim...nemam mišljenje o tom...Tina mi je zasad the best...heeh...ona je moj pewič...heeh...ma cura je fakat zakon i ja ju jako wolim...iako nije ona jedina koja se brine o meni...tu je i moa Iva...heeh...e pa hm...ona mi se malo promjenila,,,nezz,owo mislim u negativnom smislu...al je dobro to kj se zajebavamo u zadnje vrijeme...to jest...hh...ona je moja lutka na napuhavanje...mislim nije moja nego je općenito lutka na napuhavanje...al nečem o tom...Ivan je super...mislim,al njegova sestra ima problema...ajme cura je fkt za k****...ide isto s menom u školu i sedmi je razred...ja sam A,a ona je C...isss...njoj nisu sve na broju...čudna je...hm...dođe ona meni da se ja i Ivan ponašamo ko da smo zajedno jer si prek msna na kraju kažemo da se wolimo...ajme,ja sam na to pukla...ono...ne smijem frendu reć da ga volim...ajmee..grr...
friends

**FrEEdY mErCuRy**
neki ljudi imaju fkt problema...ono...ja obožavam Freddya...da slušate Queen znali bi o čem ja pričam,a najgore mi je kad se ljudi zgražaju kad kažem da volim Queen a u žiwotu nisu čuli ni jednu pjesmu...a znaju da je pjevač peder...al KAKVE VEZE IMA SEXUALNO OPREDJELJENJE S MUZIKOM????mislim di to čovječanstvo ide...omg...namcorrecimo...ono pričala sam s tri cure koje isto obožawaju Freddya ko i ja...al njih bar poštuju zbog tog i neće ih popljuvat,al ja sam okružena tolkim debilima da će oni mene popljuvat...isss...tak nisko padaju da vrijeđaju frendicu zbog onog šta ona voli...ajmee...al mene to tak peče...mislim kad pljuju po Freddyu...čini se bolesnim,al ono...i plačem zbog njega makar je umro 1991.al ono...žalosna je pomisao na to da nema na zemlji najveće legende na svijetu...kme...cry
killer queen

**ToP mOdEl**
aff...glupače...nit su lijepe nit imaju mozga u glavi...ono...al ajde,,,u finalu su ostale najbolje...Valentina,Marina i Sabina...za Marinu sam navijala od početka,zato kj je lijepa i jer je frendača od mog trenera...heeh...bila sam i za Mariju,al jebote,od te se žene vidi da ima silnu želju da pobjedi...odwratno...mislim...uff...ubila bi sve samo da pobjedi...pa mi je drago kj je ispala...Valentina se full popravila i lijepa je...zapravo više je kjut nego lijepa..Sabina..pobjednica...kod nje je dobro to kj je ona na swe izazowe odma pristala bez nekog prenemaganja i to je dobro radila...a nije baš nekaj lijepa,lijepša je bila s dužom kosom,al oke je....
colorful girls

**LJuBaV**
hm...tu se nikaj ne događa...nit mi se neko ''nudi'' nit se meni neko sviđa...ajde fala Bogu da barem ne budem u bedu zbog tog...heeh...ono...ma bude bolje,sad bi ljeto...komadi...heeh...zasad sam okružena il kretenima il onim koji su mi frendovi...al samo frendovi...heh...
love

Get your party gown
Get your pigtail down
Get your heart beatin' baby
Got my timin' right
Got my act all tight
It's gotta be tonight my little
Schoolbabe

Your momma says you don't
And your Daddy says you won't
And I'm boilin' up inside
Ain't no way I'm gonna lose out this time

Tie your Mother down
Tie your Mother down
Lock your Daddy out of doors
I don't need him nosing around
Tie your Mother down
Tie your Mother down
Give me all your love tonight

You're such a dirty louse
Go get outta my house
That's all I ever get from you
Family ties, in fact I never heard
A single little civil word from you guys
But you know I don't give a light
I'm gonna make out all right
I've got a sweetheart hand
To put a stop to all that
Shouting and fighting goin' on

Tie your Mother down
Tie your Mother down
Take your little brother swimmin'
With a brick (that's all right)
Tie your Mother down,
Tie your Mother down
She you ain't no friend of mine

Your momma and your Daddy gonna
Plague me til I die
They don't understand I'm just a
Peace lovin' guy
Tie your Mother down
Tie your Mother down
Tie your Mother down
Tie your Mother down
Give me all your love tonight
All your love tonight
All your love tonight
All your love tonight
All your love tonight
Give it to me


07:02 | Komentari 152 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.