petak, 30.05.2008.

°°Sjedim sama,u kutu mračne sobe...Zaključana sam,a ključ je u mojoj ruci,bacam ga...Zauvijek ću ostati sama...°°

eeei ljudi...
ewo mene again...ewo swi pišu kak je wruće u zadnje wrijeme,budite sretni,bolje da je toplo nego hladno i da nam pada kiša...i da nas wećina bude tužna...ali nema weze...ewo ja sam malo čudna u zadnje wrijeme i swakaj se događa oko mene,pa da počnem pisat...
Myspace Icons
neki dan mi je kolac ušao u srce...onak srce mi je u raspadu...nekak sam neobjašnjivo čudna...kao kaj sam i rekla weć...ja sam u zadnje wrijeme sretna,lijepo je wrijeme,ne zabrinjawa me ljubaw,prijatelji su me napustili,a ostali su oni prawi,neki se mjenjaju,ali se ndm da će se wratit na staro...i unatoč tome što sam ja sretna,uwijek se nađe razlog da ja razmišljam,da ja budem tužna i neki ljudi oko mene...a te ljude naziwam prawim frendowima...sad da wam opišem stanje mog srca..moje srce ima lijevu i desnu stranu...lijewa strana moga srca je Ivan...a moje srce se raspada...samo ga još jedan konop drži da se skroz ne raspadne...swe zahvaljujući mojem tati...jučer je moj brat bio lijepo zawaljen na krewetu u borawku,dok sam ja,kao i obično,čkomila u fotelji...i sad čujem zwuk burazowog moba..poruka...od tate,pisalo je da bratu želi laku noć i da ljepo spava,ostalo sam zanemarila...pao mi je mrak na oči...moj tata me se odrekao...uspio je...pobjedio je...nakon toliko naših međusobnih swađa on mi i dalje to radi i sada me je ostawio...ja se ne mogu sjetiti kad je on meni poslo kakwu poruku ili nešto slično tome...užass...
Myspace Icons
bila sam na kompu i stawila sam si pjesme swiraju...ono kj mi je Ana slala...bzwz...i cajke i rock i pop...i stawila sam da swira...i bila sam na msnu i kaže meni Ivan da dođem do njega jer je on tužan zato kj mene muče doma...i da pobjegnem kod njega...a tog trena je swirala pjesma Cry od Rihanne...ono...taman...i ja pustila suzu...dečko je tak dobar...mislim,takwih je ljudi jako malo...da ih je barem wiše...ono...tom malenom sam jako zahwalna...a sad moram spomenut i Tinu...ona je isto skoro pustila suzu zbog mene...cura je fkt preedobra...najbolja...ono...mislim,tolko je draga,dobra,perwerzna i swe...ono...mala moa...
Myspace Icons
i tako,tih dana je lijepo wrijeme i ja sam swa sretna,makar neki cmolje zato kj je vruće...ja sam ono...ma nezz...u zadnje wrijeme nema razloga zašto bi bila tužna...jedino owo što sam sad rekla...swe je ok...škola i nije za pohwalu nit će ikad bit,ljubaw sam skroz odjebala iz swog žiwota...jer mi ne treba wiše da cmoljim za nekim konjem...ne treba mi to...barem ne zasad...ljeto je i bit će komada...ewo weć je neki s Vrbana tražio moj msn...al ne nadam se ničem...heeh...
Myspace Icons
eto što se događalo:
u školi pljuju po meni jer wolim Freddya Mercuria,ne dira me,al boli kad mi wele da je on peder,mislim to je istina,al kad pljuju po njemu zato kaj je peder...ili kako bi Toljaga reko:on je topli brat...i kj onda...mislim činjenica da su mu podigli kip,da ima markicu swoju i swakaj još dokazuje nam da je on fkt weličanstwen,prihwatili mi to ili ne...
eto mislim da sam za dns dosta srala...pa idem ja...
mwa ljudi koji me čitate i pomažete...
a najweća pusa:Tina-moja perwerznjakuša,Ivi,Tomi,Ivanu
bye bye

And you're rushing headlong you've got a new goal
And you're rushing headlong out of control
And you think you're so strong
But there ain't no stopping no there's nothin'
You can do about it
There's nothin' you can do
No there's nothin' you can do about it
No there's nothin' you can, nothin' you can
Nothin' you can do about it
And you're rushing headlong you've got a new goal
And you're rushing headlong out of control
And you think you're so strong
But there ain't no stopping no there's nothin'
You can do about it
He used to be a man with a stick in his hand
Hoop diddy diddy - Hoop diddy do
She used to be a woman with a hot dog stand
Hoop diddy diddy - Hoop diddy do
Now you've got soup in the laundry bag
Now you've got strings, you're gonna lose your rag
You're gettin' in a fight
Then it ain't so groovy when you're screaming in the night
Let me out of this cheap `B' movie
Headlong down the highway and you're rushing
Headlong out of control
And you think you're so strong
But there ain't no stopping and you can't stop rockin'
And there's nothin' you can, nothin' you can
Nothin' you can do about it
When a red hot man meets a white hot lady
Hoop diddy diddy - Hoop diddy do
Soon the fire starts a raging gets 'em more than half crazy
They start freaking everyway you turn
You can't start walking cause your feet got burned
It ain't no time to figure wrong from right
Cause reason's out the window
Better hold on tight - you're rushin'...


08:11 | Komentari 171 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.