utorak, 27.05.2008.

eeei ljudi...
eto mene s nowim problemima...kao i uvijek...ako nekom ide na žiwce owo prečesto sranje na mom blogu s tim mojim problemima,nek onda lijepo odjebe jer je owo moj blog,ili jawni dnewnik u koji ja pišem što osjećam i tražim od was da se weselite s menom il plačete s menom...ajmo to tako reć,a owo wam goworim zbog onih koji me jebu s tim kj dđu na moj blog ne komat moj post nego sebe reklamirat...i zbog tog ću nekima zabranit komentiranje...jer me to jebe...dođe i napiše mi kak ti je super post,a post recimo pun očaja...
al idem ja dalje...za ciljem zbog kojeg sam ovdje...
zbog nowog posta... :)
Photobucket
eto i tako ide moj žiwot...rastem dan za danom i swe se mjenja...i ja i swe oko mene...Iva mi je jučer rekla da sam se promjenila..kao da sam zrelija...razmišljala sam o tom...i shwatila sam da se jesam promjenila...da sam u nekim situacijama onak zrela...zrelo postupam,a ponekad se ponesem kao djete...a to i jesam...izgradila sam sebe uz baku i Ivu...od kad nju znam,ono,ja znam što hoću reć i iam swoje stawowe...ona mi je otworila oči i sad sam joj zahwalna...jer da nema nje,ja bi bila izgubljena... :S
pink emo
jučer sam bila baš sretna...ono,na mene utječe to wrijeme...kad je sunčano ja sam hepi,kad je tmurno ja shebana...i dođem ja iz škole,ma swa sretna....onak zelena po faci,došla sam s likownog...i na likownom sam Swenu i Ani dala jedan besplatni edukacijski sat...malo o odnošaju i tako...((mali smajl)) i tako da sam swoj znanje prenjela na njih...hh...=/
i došla sam ja doma...i onak sretna i dođe Iva na msn i weli mi da su se Kruno i ona pomirili,onak,meni bilo swejedno jer sam izgubila tu ljubaw,prijateljsku,prema Kruni,al nezz zašto,pa me to deprimira...grr... :(
i onda smo došle na onu temu koja me il razweseli il rastužni,a to je Tomo...joj...onda sam pak malo zaštekala...ono nezz dal ga wolim ilne,al mislim da ga wolim,jer da ga ne wolim ne bi radila swe za njega...hh... :S
i takoc dođu doma nabrijani brat i mamica...jej...a ja sam još suzdržawala bjes u sebi,ali onda su mi konci pukli i gotowo...ni za test nisammogla učit na miru...i onda sam ja išla mami u pekaru po kruh...a prije tog sam šetala po nasipu...onak bzvz...i krenem ja prema pekari i dočeka mene tamo brat i sad on meni počne pičkarat...uff...i počne me tuč,ja sam njega isto opalila,što priznajem,i mislim da sam dobro naprawila jer mu nemrem dopustit da me tuče...jer on je još malo balawo djete...grr...ima 12 godina za one koji ne znaju s kojim moronom žiwim...no dosta o tim sranjima...ne da mi se wiše cwilit o tim stwarima...grr...muče me neke stwari i zbog njih stalno ispuštam suze...nažalost...recimo otkrila sam nakon kraćeg wremena zašto je moja frendača zbedirana u zadnje wrijeme,neću prewiše pisat o tom...al poswetit ću tom par riječi..ona wam je jedna od mojih boljih frendača u zadnje vrijeme...punoljetna je i stara ju mlati,mislila je počinit suicid al tnx Bogu nije...kad me buraz jučer istuko ona se raspizdila i pozvala me sebi doma...ma super je ona...swima bi anm trebala bit uzor...ono...ma cura je swe u jednom...slatka,spaljena i pametna...micica moja...onda recimo iwan me malo jebe u zadnje wrijeme...stalno si gowori da je glup i ružan,a ja to nemrem slušat...grr...eto...u zadnje wrijeme sam pod pritiskom i tack..
wolim was swe,a pozdrave šaljem:
x. karli
X. ivi
x. ivi
X. tini
x. tini
X. vidu
x. ivanu
X. swima koji me čitate i komate...puss

...
Pressure pushing down on me
Pressing down on you no man ask for
Under pressure - that burns a building down
Splits a family in two
Puts people on streets
...
Ee day da - that's o.k.
It's the terror of knowing
What the world is about
Watching some good friends
Screaming 'Let me out'
Pray tomorrow - gets me higher
Pressure on people - people on streets
Day day de mm hm
...
O.k.
Chippin' around - kick my brains around the floor
These are the days it never rains but it pours
...
People on streets
People on streets
It's the terror of knowing
What this world is about
Watching some good friends
Screaming 'Let me out'
Pray tomorrow - gets me higher high high
Pressure on people - people on streets
Turned away from it all like a blind man
Sat on a fence but it don't work
Keep coming up with love
but it's so slashed and torn
Why - why - why ?
Love love love love love
Insanity laughs under pressure we're cracking
Can't we give ourselves one more chance
Why can't we give love that one more chance
Why can't we give love give love give love give love
give love give love give love give love give love
'Cause love's such an old fashioned word
And love dares you to care for
The people on the edge of the night
And loves dares you to change our way of
Caring about ourselves
This is our last dance
This is our last dance
This is ourselves
Under pressure
Under pressure
Pressure


16:05 | Komentari 116 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.