nedjelja, 25.05.2008.

~**sViJeT jE oKrUtAn**~

eee...ewo weć drugi put pišem owaj post...grrr...ajooj...al nea veze...
ewo dowukla se ja do kompa...i ajmo reć da nema nikaj kod mene...uglawnom sam owih dana na Jarunu na odbojci...i tak...oprostite ak ću prewiše bulaznit u owom postu,al izgorila sam na suncu i swa sam crwena...u faci,po nogama i malo po rukama...smiješno izgledam...ajde idem ja pisat...
sunshine
*UsPoMeNe*
i tak se ja swaki dan sjetim bake...uwijek me nešto podsjeti na nju...uwijek...toliko smo zajedničkih godina prowele zajedno...swe što widim podsjeti me na nju...toliko mi je neshwatljiwo to što je nema...gledala sam njenu sliku i imala sam osjećaj kao da je uz mene,a ne kao da je..ma znate...nadam se da je ona sretna...ja tugujem za njom,ali nadam se da je ona sretna...ja se samo nadam da je otišla u raj...tamo je njen dom,ona to zaslužuje...ona je anđeo...nadam se da je i svoja krila dobila...jer ih ona stwarno zaslužuje...da ste ju znali složili biste se sa mnom...ona je stwarno preeediwna osoba...swima pomaže i jednsotawno je nitko ne može zamjenit...nitko nije tolko star,a toliko spaljen...jooj,kak mi fale oni njeni pubertetski ispadi...i onaj smijeh...ajme...toliko se tga sjećam što smo radile...sjećam se nje...tako lijepe uspomene,ali toga wiše nema...nema...
*LjUdI*
u zadnje wrijeme razmišljam o ljudima...ljudi su centar swijeta i swaki čowjek je donešen na owaj swijet s razlogom...ali taj razlog ne žele ispunit...tj.ne žele ispunit zadatak koji im je zadan...swi ljudi,osim njih nekoliko je gamad...grr...gade mi se...swi ti kriminali u swijetu...užass...čujemo za ubojstwa,krađe...gledamo na telewiziji,slušamo na radiju i čitamo u nowinama...ljudi su takwe žiwotinje,ali čemu vrijeđat žiwotinje...najgori su mi recimo političari...koji su to kenjci...kad widim na telewiziji odma se počnem smijat...toliko ljudima uljewaju nadu,a na kraju nikaj ne daju...recimo onaj HDZ-ov:Idemo dalje...mislim da su se zabunili,,,s njima...hh...mi idemo nazad...dobro stojedinica gowori:Politika je kurwa...slažem se...sam seru...i kad treba glaat za njihowu stranku,samo nas podmićuju...isss...koji debili...a najgore je kaj ljudi te fore puše...ljudi su centar swega i trebali bi biti složni,ali mislim da smo složni jedino u tome da uništimo swijet...ja jedno znam:Čovjek debil uči cijeli život,a umre kao glupi neznalica...
lonely.

Tri karakteristike:
*spaljena
*perverzna
*hiperaktivna
Doll Avatars
Doll Avatars
Slatko ili slano?
*slatko
Doll Avatars
Doll Avatars
Ljeto ili zima?
*ljeto...više momaka u ljeto...xD
Doll Avatars
Doll Avatars
Knjiga ili film
*i knjiga i film...

Decki ili cure?
*nisam lezba..wolim dečke,a cure,kako koje,wolim ko frendače..

Psi ili macke
* psi

Crvena ili crna?
*crna
Doll Avatars
Doll Avatars
Tri posljednja dana zivota....tri posljednje zelje
* da iam više dana za život,da mi sve želje ostvare iii da iam više želja...

Bez cega ne bi mogla zivjeti?
*bez kisika,vode i tih nekih tvari...a inače bez frendova,nekih,i zezancije...

3 osobine koje mrzim
*mrzim neke ljudske mane:preseravanje,bahatost i umišljenost

Moja buducnost
*ha-ha,pa ja neam budućnost...

Emo ili sminker
*emo
Doll Avatars
Doll Avatars
Ciste cajke ili cisti rock?
*čisti rock,halo?pa kj vam ja ličim na nekog ko sluša cajke?a-a... xD

Tri stvari koje mi se sviđaju na decku
a)nezz neka kosa...nezz kak da objasnim
b)zgodan
c)dobar iznutra

Po cemu znam da su moji frendovi dobri
*jer su uvijek tu za mene,iskreni su,pomažu mi i zabavni su...
Doll Avatars
Doll Avatars
Duga veza ili kratka glupost
*duža veza

Istina ili laz
*istina...iako i laž nekad zatreba..

Ljubav ili novac.
*ljubav,al i novac,al kad se treba birat naravno da ljubav..xD
Doll Avatars
Doll Avatars


If God had a name what would it be?
And would you call it to his face?
If you were faced with him
In all his glory
What would you ask if you had just one question?

*And yeah, yeah, God is great
Yeah, yeah, God is good
Yeah, yeah, yeah-yeah-yeah

What if God was one of us?
Just a slob like one of us
Just a stranger on the bus
Trying to make his way home

If God had a face what would it look like?
And would you want to see
If seeing meant that
you would have to believe
in things like heaven and in Jesus and the saints
and all the prophets (*)

Trying to make his way home
Back up to heaven all alone
Nobody calling on the phone
'cept for the Pope maybe in Rome(*)

Just trying to make his way home
Like a holy rolling stone
Back up to heaven all alone
Just trying to make his way home
Nobody calling on the phone
'cept for the Pope maybe in Rome


pozdraw
mwa =)


08:07 | Komentari 144 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.