Harry Potter & Prijatelji iz Hogwartsa

nedjelja, 18.03.2007.

Milijuni za reklamu Harryja Pottera

Već se zna da će posljednja knjiga o Harryju Potteru srušiti sve rekorde prodaje. Međutim, za one koji slučajno još nisu čuli za Harryja i J. K. Rowling, izdavač Scholastic Inc. priprema marketinšku kampanju u koju će biti uloženo više milijuna dolara, sve da bi se knjiga 'Harry Potter i smrtni sveci' prodala u nenadmašnoj nakladi, a prvo izdanje posljednje knjige već su tiskali u 12 milijuna primjerakanjaminjami
Image and video hosting by TinyPic
'Ovo je mnogo više od prodaje jedne knjige', rekla je Lisa Holton, jedna od čelnica Scholastica. 'To je proslava čitavog pokreta o Harryju Potteru i proslava užitka čitanja', dodala je.

Kampanja nosi naziv Uskoro stiže 7, a uključivat će u turneju autobusom koji će obići četrdesetak knjižnica te brojne popratne sadržaje i ponudu poput knjiških oznaka s likom malog čarobnjaka i sličica-tetovaža.

U Scholasticu (inače izdavačkoj kući koja je prvenstveno okrenuta sadržajima za djecu i koja središnji ured ima u New Yorku) već su najavili i 'deluxe' ediciju Harryja Pottera koja će se prodavati po 65 dolara, a koja će biti upotpunjena ilustracijama. Prvo izdanje te edicije tiskano je u 100.000 primjeraka, a očekuje se da će biti rasprodano u rekordnom roku.

- 10:33 - Komentari (17) - Isprintaj - #