HarryPotter.Blog.HR

ponedjeljak, 03.09.2007.

Harry Potter pročitao Harryja Pottera! :)

Sigurno će svakoga zanimati što misli o zadnjoj knjizi glavom i bradom Daniel Radcliffe, dječak koji je u 11. godini postao Potter, i koje on glumačke izazove izvlači iz 'Harryja Pottera i svetaca smrtnika' pustolovine u kojoj će, ako sve bude u redu, glumiti krajem 2009.? Također, što bi on preporučio kao glazbu uz čitanje sedme knjige? OPREZ! RAZGOVOR OTKRIVA DETALJE ZAPLETA!

Image Hosted by ImageShack.us


Ovaj tjedan je viđena slika vas s kapom kako držite primjerak knjige...
Ma da, mislim da je to bilo na Lords kriket stadionu, bio je to krasan dan. Čak i nije bio moj primjerak – tip me tražio da je potpišem i, naravno, netko je slikao, pa je to postao "trenutak kad je Harry Potter počeo čitati"...

A kad ste zbilja počeli čitati?
Baš sam zapisao, na prvoj stranici knjige, kad sam je počeo čitati – mislim da je bilo pola deset navečer 22. srpnja, dan prije mog 18. rođendana. Taj dan sam pročitao dva poglavlja, što nije bilo baš mnogo – oko 30. stranice sam prestao. Onda nisam stigao do knjige sljedećih par dana. Opet sam počeo 24. i 25., i za ta dva dana sam je potpuno progutao. U jednom trenutku sam bez prekida pročitao 350 stranica.

Što vas je najviše iznenadilo ili šokiralo?
Dobbyjeva smrt. On je uvijek bio na neki način komičan lik. I to cijelu stvar čini tako snažnom, valjda. Siguran sam da je Jo to imala u planu već dosta dugo. To je bila jedna od stvari koje su me iznenadile. Jedna od mojih teorija bila je da će Snape na kraju biti nekakav tragični heroj, i bilo mi je drago vidjeti da sam tu fakat bio u pravu. To je spomenuo netko tko me intervjuirao dosta davno, a ja sam odmah pomislio: "Da, to bi taman štimalo."

Na kraju 'Princa miješane krvi' izgleda da je Dumbledore glupo vjerovao Snapeu, ali na kraju 'Svetaca smrtnika' ispada da Snape nije trebao toliko vjerovati Dumbledoreu, i da ga je Dumbledore prilično bezobzirno iskoristio. Na mnogo načina je Rowling izmijenila našu sliku Dumbledorea na kraju 'Svetaca smrtnika'. On ima još više mana nego što bi se očekivalo.
Moram reći da je to u skladu s mojim predviđanjima za Dumbledorea. Nekako sam pomišljao na neke od tih stvari. Pretpostavio sam da ćemo vidjeti i njegovu mračniju stranu. Ali nisam znao na koji način. Jako me dirnulo sve to.

Je li bilo još iznenađenja u opraštanju s likovima?
Još jedna stvar me dosta dugo zbunjivala. Bilo je to u scenariju četvrtog filma i, naravno, u knjizi. Kad smo uvježbavali tu scenu, a to je ona u kojoj se Harry vraća iz labirinta, i njegova krv ušla je u Voldemorta i tako dalje. Nikako nisam mogao shvatiti zašto je u knjizi rečenica: "Dumbledore je pogledao ožiljak an Harryjevoj ruci s" – mislim da je glasilo nešto kao: "Pogledao je to s nečim bliskim likovanju u svom pogledu." Nikako to nisam razumio. Nisam mogao to shvatiti. Nitko nije. Nitko nije znao. A onda, naravno, ispostavlja se da je to zato što je Dumbledore shvatio da, kao što je Voldemort sad u Harryju, tako je i Harryjeva krv u Voldemortu. Stoga je krv njegove majke Lily također u Voldemortu, što jasno igra veliku ulogu u "Svecima smrtnicima". Mnogo je toga sad objašnjeno.

Je li vam bilo drago da doznate da su Harry, Ron i Hermione preživjeli?
Jest, zbilja. Što je čudno, mislim da je to najhrabrija stvar koju je mogla učiniti. Bio sam čvrsto uvjeren, jedno dvije godine, da će Harry umrijeti.

Zašto?
Jednostavno sam smatrao da je to jedini način na koji ona može to završiti. Ali mi je onda, prije jedno šest mjeseci, najednom palo na pamet da bi to bilo previše očito. Morala je naći neki lukaviji način da to izvede. I zbilja jest. Što se Rona i Hermione tiče, zbilja mi se svidio epilog. Mislim da ima onih koji time nisu bili baš oduševljeni. Ali meni se stvarno zbilja, zbilja svidjelo.

Na neki način, Harry zbilja umre, jer vjeruje da će umrijeti. U tom poglavlju je onaj duboki, egzistencijalno samotni ulomak u kojem se on priprema da dopusti da bude ubijen.
Na neki način, to vrijeme između onog kad Harry dozna da mora umrijeti i kad baš umre-

Ili vjeruje da umire...
To vrijeme nije bilo dovoljno kratko da bude bezbolno. Ali nije bilo ni dovoljno dugo za njega da u potpunosti prihvati to. Bori se s time da to prihvati. Na kraju on postiže nekakvo prihvaćanje. Ali to ne znači da se pomirio s tom zamisli. On zna da to mora učiniti, ali je još uvijek uplašen. Jedva čekam da mogu to snimiti. Mislim da mi je Jo dala, ponovo, čudesnu priliku da se iskažem. Pa se nadam da ću to i moći.
Image Hosted by ImageShack.us


Što ste učinili kad ste završili s čitanjem 'Svetaca smrtnika'?
Bio sam tada u autu. Imao sam an sebi iPod, i slušao sam Sigur Rós. Ne znam znate li za njih. Oni su bend koji radi nekakvu instrumentalnu glazbu, ali zbilja je čudesna. Mislim da su negdje iz Skandinavije. Imaju jedan album koji se zove "Takk"... kojeg sam slušao, i vrlo je, vrlo prigodan za kraj "Svetaca smrtnika". Slušao sam ga i sjećam se da sam bio okrenut u stranu od svih koji su bili u autu, da mogu biti u svojem malom svijetu dok čitam. Što sam učinio kad sam završio? Mislim da sam samo odložio knjigu i nastavio slušati glazbu. Samo sam gledao kroz prozor auta, jer nisam mogao smisliti što bih drugo radio. Još uvijek se borim s time da sve skupa probavim. To vas ne pušta tako lako.

Image Hosted by ImageShack.us

ovako to izgleda iza scene.....smokin
Image Hosted by ImageShack.us





- 15:36 - Komentari (48) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0