HarryPotter.Blog.HR

subota, 01.09.2007.

J. K. Rowling - lik koji je posteđen smrti !

Svi oni koje nije zadovoljila potankost objašnjenja u sedmoj i zadnjoj knjizi popularnog serijala mogu se radovati, jer će se sve ipak doznati; nakon završetka sage o mladom čarobnjaku, autorica najavljuje detaljnu "potteropediju". Neke informacije je već otkrila u prvom intervjuu o svojoj sljedećoj knjizi (NE ČITAJTE DALJE AKO NE ŽELITE DOZNATI!)...


"Neće to baš biti sutra, jer mi zbilja treba pauza, morat ćete se malo strpiti," napomenula je J. K. Rowling, ali je potvrdila da začetaka te knjige već ima: "Moglo bi se reći da sam je već počela, jer je sav sirovi materijal već u mojim bilješkama." Sad kad je knjiga vani, autorica ne mora šutjeti o tome tko je živ a tko mrtav, pa je priznala i ono što je dugo kopkalo fanove: za koji se lik predomislila i poštedila ga, iako je prvobitno zamislila da umre?

"Arthur Weasley je pošteđen. Kad sam prvi put skicirala radnju knjiga, on je trebao poginuti u petoj knjizi." Neki likovi, pak, morali su van da bi tijek radnje bio glatkiji, ali će se o njima sve moći doznati u enciklopedijskoj knjizi: "I prije sam rekla da je Dean Thomas imao mnogo zanimljiviju povijest od onog što je bilo u knjizi."

Image Hosted by ImageShack.us


Doznat će se i kako Hogwarts izgleda mnogo kasnije, s novim ravnateljem ("McGonagall je već zbilja zašla u godine"), a da Obrana od mračnih vještina sad ima stalnog profesora, jer je Voldemortova smrt razbila kletvu zbog koje nitko nije mogao na toj katedri ostati dulje od godinu dana; redovnog predavača, pak, povremeno zamijeni i pokoje predavanje održi kao gost sam Harry Potter. Lijepa gesta prema liku koji je Rowling odveo od siromašne samohrane majke do jedne od najbogatijih žena Britanije: "Život ima svoje uspone i padove, i Harry je cijelo to vrijeme bio sa mnom. Zato mi je bilo tako teško završiti serijal – bolno je što sam izgubila taj svijet u koji sam se povlačila."

- 21:14 - Komentari (54) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0