HarryPotter.Blog.HR

ponedjeljak, 13.08.2007.

VAŽNO!!!!!

Ljudi moji ovo mi stvarno nije bio plan za ovaj post ali je nesto iskrslo.
Naime, nas veliki ravnatelj Albus Dumbledore otvorio je blog na kojem se prijavljujete u 4 doma,imate svoja 4 razrednika, a ja sam razrednik GRYFFINDORU. Za sada nam treba sto vise ucenika,i zato vas molim da odete na ovaj bliog gdje vam sve objasnjeno .Izaberite si dom i krenite u akciju osvajanja bodova za svoj dom i na kraju, naravno, međudomskog pokala.Evo vam link bloga i nadam se da ce nam biti zabavno kroz ovu skolsku godinu.Hogwarts-škola za čarobnjake i vještice


Sa postovanjem
pr.Z.F
(razrednik GRYFFINDORA)


P.S. doista ste me iznenadili cestitkama za rođendan i zato vam puno hvala

P.S i sto se tice ankete malo nize "Treba li na ovom blogu sta mjenjati??"uvjerljivo ste odgovorili sa"Ne ovako je super, ima puno slicnih Harry Potter blogova, a ovaj je bas poseban"
- 23:24 - Komentari (81) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0