Veseli Haribo

petak, 11.12.2009.

E pa sretna mi 2009. godina! I nek si jebe mater.

2010 nam se blizi, pa da rezimiramo ovu godinu...ovu divnu, o prekrasnu, o krajnje produktivnu i za zivot prevaznu godinu koju bi najradje da sam preskocio.


4mj.
Vozim ja. Vozim. Relativno polako... odjednom traktor!
Vrumm vruum... sim tam, malo stiso auto, nisam stigo usporit
BLIC!
Ali ja blic nisam vidio...

200m dalje... chika policajac dize palicu...
Zaustavlja dvojicu i mene, i jos jedan ceka od prije...
Ko da dijele kolace, a ne kazne.

Tip ispred mene:
"pa zasto ste me zaustavili..ogranicenje je 80!"
"a ne gospon..tu vam je 50..."
"kako 50?! pa nigdje nema znaka...!?!!"
"a cujte, znak se bas i ne vidi najbolje zbog grmlja, ali zakon je zakon..."


Dolazim ja na red
"Dobar dan..."
"Zdravo..."
"Jel znate koliko ste vozili?"
"Pa...oko 80? Mislim, tu na ovom potezu je ogranicenje konstatno 70/80, ne razumijem di vam je taj znak?"
"Postoji znak postoji... kshh kshhk...Alo miki, daj provjeri koliko je vozio onaj sa bolidom!"
(mislim si ja, jebote bolid seljacino, mene si naso jebat..al sa policijom moras bit fin, pa se smjeskam)
"kshh..ksh... onaj sa bolidom 93km/h..."
"Dakle... 93, 50 je ogranicenje, minus deset tolerancije, to je 33 (kako li samo zna matematiku, to je ziher naucio u ona cetri razreda pucke skole sto sve zajedno ima), 2000kn kazne..."
(ja lagano prosirenih zjenica... )
"2000kn?"
"da...izvolite potpisat ovdje"
...

Kurceva bjelovarska policija.
Jebite si mater seljacku.

chi ching... 2 iljade kuna.



6mj.
Saznajemo da ce zenka vrlo vjerojatno ostat bez posla...
Odlucujemo - iduci mjesec povratak starcima, jerbo, ak ostane bez posla, bas financijski se to nebu moglo pokrit od jedne place.. :)


PU Heinzelova, moram ic rijesit neke papire, dolazim autom...
Gledam lijevo desno...lijevo desno...nigdje mjesta!
Desno... vidim trava totalno zuta jer se stalno parkiraju auti.
Reko, ha! Pa valjda mi nebu pauk digo.

FAIL! Naravno da bude...

Uglavnom, parkiram, i nisam jos ni izasao iza auta, kad jos trojica pored mene se nasade.
Misle si oni ziher, kud svi tud i ludi mujo...
A mislim si ja, moj auto je do drveta, tehnicki gledano moraju dic njihove, da bi dosli do mog...

Digli su nas svo cetvero! Sta ti je Zg holding:)))
Brz je ko munja, sto nebom lunja,
On bdije nad svima bilo ljeto il zima,
Jebeni holding...jebeni holding ...

(nisam se mogao sjetit bolje rime, pa je niti nema)

Puf... 1200 kuna.


7mj
Vozim ujutro na poso, kisa... nepaznja...
Motam ovjes auta oko stupa.

Chi ching... 20 000 iljada kuna. Jos skupljam.


Odlazimo iz podstanarstva starcima, zenka saznaje da definitivno dobiva otkaz...

Posvadih se sa covjek kojeg sam smatro jedinim prijateljem kojeg imam u zivotu.
Sto ti je muski ponos


8mj
Nakon kaj slupah auto, kupih skuter, da nemoram busom na poso dok skupljam pare za popravak auta...

Bzzzzzzzzzzz... picim ja punih 30km/h, ni ubrzat kako spada, nakon kaj skrenuh u ulicu.
Wrrrroammm...skriiiiiip...
Okret sim tam, koci vamo tamo... izbjegavanje frontalnog sudara sa kretenom sto mi je oduzeo prednost...padam sa motora, noga mi zapinje izmedju rizola i motora, stopalo se mota za 240 stupnjeva, izjebalo mi svaki ligament sto postoji. I ne postoji.
Lik stane...pogleda...ode...
Od 20 ljudi sto me vidjelo kako sam zveknuo sa motora, nitko ni da pridje i pita
"jesi ziv?"
Pusite kurac svi koji ste tamo bili.

Dizem motor koji se zabio u parkirani auto, razbijen malo sprijeda, nista strasno, to je samo plastika...
Stojim na nozi...nije mi nista...nije mi nista...
Aaaaaaaaa...aaaaaaaaaaa... ne znam sto bi prije od bolova.
Sjedam na motor, pravac traumatologija... srecom da sam se raspicko u blizini.

Slobodna procjena... 2000 kuna stete na skuteru koje mi nitko nece platit, jer je lik pobjego, a registraciju nemam..
Sjebana desna noga, mogu hodat, mogu trcat, ali jos uvijek tu i tam kad krivo stanem imam osjecaj ko da mi je netko zabio srafnciger i okrenuo..par puta...
Drugim rijecima - zaplacem ko pickica.



9.
Zivot sa starim... Samo mi je to trebalo
Poso, pomalo stresno, ali da se podnjet.

Macu mi gazi auto.
Maca koja je navikla bit u stanu (makar sam je uvijek vodio di god sam isao)...
Dosla na selo.
Jadna nije znala sto je auto...
Javljaju mi da mi je macku pogazio auto (cijelo selo je znalo da je ta maca moja, jer sam svima objasnio da ce bit mrtvih, ak nekom padne na pamet "otrovat" ili utamanit moju macku na bilo koji nacin)...
Dolazim... maca na asfaltu... smrskane glave.
U isto vrijeme neki lik sa autom staje pored

"spustaj tu macku!!"
"molim?!!"
"spustaj tu macku"
"koji ti kurac oces, to je moja macka, zasigurno nece ostat nasred ceste da je gaze!"
"ta tvoja macka mi je razbila auto!"
"ocete rec, vi ste mi ubili macku?!"
"pa da..ovaj..izletila je pred auto... spustite macku dole"
"slusaj ti mene, macka ide sad samnom, puca mi kurac za vas"
"JA SAM POLICAJAC!!"
"Sve da si isus krist boli me kurac!"
"dobro dobro... smirimo se...jel mozes bar spustit macku da poslikamo nesrecu radi osiguranja"
(zen...zen...samokontrola...zen...)
"dobro..slikaj"

Za pola sata dolazi policija na vrata, dolazim na ocevid.
Laziraju zapisnik, tragove kocenja kojih nema.
Sile me da potpisem alkotest cime bi potvrdio da je taj lik vozio auto...reko odjeb.
Ali ja to nemogu znat..mozda je sin?
Pa kog ti jebes, pokupis macku sa 100 na sat kroz selo di je ogranicenje 50, dodjes doma, vidis da ti je auto razbijen, vracas se za 10 minuta na mjesto nesrece, i sad tjeras nekakvu pravdu? I jos seres policajcima da si eto, bas sporo vozio, jer si isao u ducan kaj je 100 metara dalje...pa zakaj onda nisi otisao u ducan, neg si otisao doma?
Cini se meni stari, da je vozio tvoj sin, a ne ti.

Uglavnom.
"I tko ce meni sad platit stetu na autu!"
"Kakvu stetu?"
"Pogledajte, cijeli branik je razbijen"
"A fino si ti vozio ak ti je glava moje macke toliko udubila branik..."
"Gledajte..mozemo se mi dogovorit... "
"Nemamo se mi sta dogovarat."
"Pa dajte, ljudi smo, evo, branik za moj auto novi dodje 14 iljada..." (op.a. Dachia logan!)
"MOLIM?! 14 iljada kuna? Gospon, nemojte me krivo shvatit, ali ja imam nesto skuplji auto od vaseg... jedno 4 puta, pa moj branik dodje 6500kn... jel vi to ozbiljno?!"
"Pa da...14 iljada kuna..."
"Joj daj ne ser... " (stari me odvlaci jer vidi da je pizdarija na vidiku... )

Policija u nevjerici da rade zapisnik zbog macke...za auto koji nema kasko, za frajera koji je pobjego sa lica mjesta dogadjaja... ali to je njihov kolega, pa mu ocito rade uslugu. Dva dana kasnije saznajem da je lik dao odvjetniku da podigne privatnu tuzbu protiv mene. (selo moje malo, sve se sazna:D). Jedva cekam da mi dodje poziv, da zatrazim naknadno vjestacenje, pa da objasni kako to da je pri "50km/h" macka odletila 4 metara na drugu stranu ceste, potrgala branik auta, sa tim da je tezina macke 5 kila, a udarac je bio samo sa mackinom glavom. Taman za privatnu protutuzbu :) i jos da mora platit kaznu za neprilagodjenu voznju i sve sudske troskove...


U zivotu mi nista nije bilo teze napravit od prekiravanja Pere sa zemljom. Nikad. Bas nikad.




Chi ching... Neprocjenjivo. Za sve ostalo tu je MasterCard.



11.mj
Zivot sa starim... Moram pobjec odavde pod hitno.
Poso, na rubu nervnog sloma, nekog cu propucat.
Sve se raspada.
Stvari o kojima sam kljucao da ih se nesmie trpat pod tepih, vracaju se poput bumeranga.
Desava se pizadrija, na kraju ja ispadam kriv.
Kriv i jesam, jer sam ljena guzica.
Ali sam isto tako godinu dana govorio "dogodit ce se, ako se ne regulira to i to"
Dogodilo se.


12.mj
Zivot sa starim... dobivam nervni slom.

Smanjise mi minus jer sam zalazio u crveni minus.
Zasto?
Zato sto sam 3x po par dana bio lijen otic do bankomata i sjest sa dijelom place sto mi ide na ruke, da pokrijem kartice i picke materine. Dobro... dobio sam onih 2500 iljada kuna povrata poreza na koje tak i tak nisam racunao, pokrilo se.

Ali..
Sef mi skida 500kn sa place, zbog pizdarije od prijasnjeg mjeseca.
Na kraju ispadoh jedini kriv za sranje koje dogodilo.
Neka neka. Namirit cu ja to od prekovremenih ovaj mjesec.
Pisat cu troduplo, ak treba.
Uvrijedjen sam do neba :)
Istog trena prestah bit kolegijalan, pokrivat tudje guzice.
Izvlacim prljavi ves na vidjelo u svakoj prilici.
Ne svidja im se to.
Al jebite si mater.




A sto me ceka u 2010. godini?
1.mj
Pocinje mi nekakva edukacija za nekakvu certifikaciju.
Tri jebena mjeseca, svaki dan po 4 sata poslije posla.
Morat cu potpisat da necu dat otkaz iducih 2g.
Al im se nece ni isplatit dat mi otkaz.
A trenutno tak i tak posla nema, pa nije za zajebanciju.
Pa neka. Odradit ce se.
Valjda.


No dragi citatelji, to nije sve!
Uz ovo sve dobijete jos i set ovih prekrasnih nozeva





p.s.
Kaj si ono rekla Slatka ko grijeh... da se ne naviknem?
Neg kaj da radim...da uzivam u sranjima? :)))
Da se kupam u njima, i glumim vodoskok sa ustima.
Nemrem. Sa govancima se nemre napravit vodoskok.
Eventualno sa proljevom.
Ali ja imam trenutno jako tvrdu stolicu :)

11.12.2009. u 00:41 • 10 Komentara#

<< Arhiva >>



< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (10)
Studeni 2009 (11)
Listopad 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Hariboveseli

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




blogger web statistics