< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off dizajn by:marino7

Opis bloga

Pa valjda se da naslutiti!!!

Linkovi

Tino
Satan
Martina
God rocks
Bego
genijalni ud
mala ajvi

ovo mi je ujac:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

A ovakav san ja:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

samo malo biliji, kosa mi je plavija
i zericu san tanji.

MyHotComments
MyHotComments :: HotFreeLayouts


Create your own message at BlingyBlob.com

četvrtak, 20.03.2008.

RESPECT!!!!

Ovo moran podiliti s vama...svit je, zapravo, pun talenata samo neki su se izdvojili iz mase, neki su imali manje sriće što ne znači da su lošiji. Evo nekoliko clipova, poznatih i manje poznatih...zajedničko im je da obaraju s nogu...bar mene su oborili, još san na podu, triba mi pomoć da se dignen i nastavin sa životom.bang Da skratin laprdanje, evo ga prvi video. Ovo je poznati basista Victor Wooten i njegov manje poznati brat Regi na gitari..."Guitar battle"...here it goes...




Ovo je Jordan Rudess, gospodar tipaka, klavijaturista iz Dream Theatera...čovik nije normalan...





E sad, ovi gori su poznati...ovaj što slijedi baš i nije, al jebeš mi sve ako nije prepiša sve gitariste na matičnoj nam planeti...čovik svira sve i svakoga, proša je sve stilove, nema mu zamjerke...
Ladies and gentlemen, mr, Guthrie Govan!!!








E sad...to su bili ljudi, meštri koji su svoje godine utrošili vježbajući svoje instrumente...manje su ganjali ženske, više su radili i tako to....al fuck it, kad su ovi malci naučili ovako svirati bubanj, to mi nikako nije jasno...kad je Bog dilija talente, ove su mrve očito bile u prvom redu i mora da su se prošvercali par puta...







Nadan se da ste uživali...ja jesansretan



| komentari (6) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.