< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off dizajn by:marino7

Opis bloga

Pa valjda se da naslutiti!!!

Linkovi

Tino
Satan
Martina
God rocks
Bego
genijalni ud
mala ajvi

ovo mi je ujac:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

A ovakav san ja:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

samo malo biliji, kosa mi je plavija
i zericu san tanji.

MyHotComments
MyHotComments :: HotFreeLayouts


Create your own message at BlingyBlob.com

petak, 18.01.2008.

"IN" JE UDAVATI SE...NIJE "IN" UDAVITI SE

shit


Ženskice su ispalile!!! Biće da je u modi udavati se...zna li neko od vas di se iznajmljuju sobe za samce, u nekom tihom, zabačenom kvartu? Grad nije bitan...što dalje odavde, to možda bolje...hmmm, o čemu se zapravo radi? Sad ću reći, provaću barbelj
Naime, skoro pa san zaprošen!!!!!!!!!!! FUK IT !!!!!!!!
Zašto se to baš meni mora događati? A bilo nam je tako dobrocry Ne ne, neće ići, ne jeben te igre, ne nikako...ovako mi je baš draga, lipa, umiljata...ja bi da takva i ostane. Ne želin biti svjedokom grozomorne metamorfoze kada će njene oči, ujutro nakon buđenja bit krmeljave i otečene a ne ovako bistre i treptave, kada će joj, iz ovih sada tako slatkih usta bazditi od noćnih otrova, kada će biti sva klonula i grintava a ne ovako vrckava i izazovna...nisan još spreman za takvo što. Bože moj, 'oću li ikada biti?headbang

Da ženezujo...zašto žene uostalom trljaju oči kad se probude? Valjda zato što nemaju jaja...

E, kad bi me ovako dočekivala, još bi se i promislija


Photobucket


Onda bi i ja vedriji dolazija doma...ovako možda


Photobucket


A gle ovo!!!
Prije sretan


Photobucket

Posli headbang


Photobucket

PA ŠTO SAN JA, LUD MOŽDA??!!??!!
Ma daaaj...a lito dolaziwinkpartysmokinthumbup

Živili vi meni...i ja vamanaughty



| komentari (25) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.