< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off dizajn by:marino7

Opis bloga

Pa valjda se da naslutiti!!!

Linkovi

Tino
Satan
Martina
God rocks
Bego
genijalni ud
mala ajvi

ovo mi je ujac:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

A ovakav san ja:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

samo malo biliji, kosa mi je plavija
i zericu san tanji.

MyHotComments
MyHotComments :: HotFreeLayouts


Create your own message at BlingyBlob.com

srijeda, 25.07.2007.

Zar opet, sine Brute!?

Nije me bilo neko vrime, samo san blica tu i tamo po komentarima. Zato me sad evo pa da kažen ponešto o tim komentarima na koje san, na nesriću, naiša. Ža mi je ka pasu što vidin kako se prepucavate, ja san mislija da ste iznad toga. Radi se, naime, o nacionalnom prepucavanju. Ne možete sve stavljati u istu baksu! Ako je neki srbin zakla nekog hrvata, ne znači da su svi srbi koljači. Ista stvar i obratno.I ako je neki hrvat zapalija srbinovu kuću, nisan ja. Koji van je kurac svima?! Pa ljudi moji, šupaka ima posvuda, na sve strane. U vlastitoj familiji naći ćete bar jednog. To ne bi tribalo značiti da je cilo pleme u kurcu, jel' tako? Tako je! Živimo u prilipoj zemlji, na svitu nema lipše, a vi je gadite turskim, austrougarskim, ustaškim i četničkim govnima. Triba pamtiti svoju povijest, to stoji, ali triba i srići gledati, kako bi rekla moja mater. E, kad san već kod matere, njoj su srbi ubili brata, ali ona mene nikad nije učila da mrzin srbe jer je pametna žena. Ona zna da je to uradija jedan čovik, ne njih osan, i jebe se njoj je li on srbin ili indijanac, ona NJEGA ne voli zato što je baš ON ubija njenog brata. Razumite li? Neće zbog toga ne voliti cili jedan narod,ej! A takvih priča ima obilje na obe strane, samo što ljudi razmišljaju ka konji. Ne želin ja vama mudrovati, samo bi mi bilo ža da me odjebavate zato što san hrvat. Odjebite me zbog nečeg drugog, ako baš morate, ali ne zato. Znan, niko se meni nije ni obratija u ciloj toj priči, ali kako ste krenili, moga bi očekivati da će i mene dopasti koja gadna rič. Još mi je jadnije čuti ženskice kad počnu laprdati o četnicima i ustašama!!!! Pa sunce moje, imaš ti važnijih stvari od toga, je li tako? Koji se kurac vataš gostioničarskih natezanja, slušaj muziku, kupuj cipele, ganjaj dečke...
Aj recite mi, ka boga vas molin, da ste se zajebavali!!!










| komentari (15) | print | # |

utorak, 17.07.2007.

Opravdanje

E, pa svi ste me iznapadali,ka krebila, baš se jadno osjećan.
Nisan ja reka da ne iden meso, samo nisan zaljubljen u njega. Vidin da ste vi ludo zatreskani i branite ga životon. To se zove ljubav! Nije pršut blitva! A ni kokoš nije riba, kako san već negdi reka! Ni šnicel mi nije za baciti, sve dok ne vidin kosti, jer od njih izgorin. Onda se sitin anatomije i sve je vrag odnija.
Eto, to je opravdanje ukratko...koji van je svima???hehe Ma ne ljutin se ja, a ne ljutite se valjda ni vi na mene. Ili da?Eeej, nemojte! Neću više o prehrani, jebeš to, to je sjeme razdora.E, kad smo već kod sjemena...pa o tom bi se dalo štošta napisati!? Neki drugi put ću o tome, a zasad toliko. Živili vi meni!!!



| komentari (17) | print | # |

nedjelja, 15.07.2007.

State of mind

Naginjen vegetarijanstvu iako to nisan.Jednostavno izgubin tek kad pomislin da grizen nečiju nogu ili rebro,mozak, lakat, bubrig, jetru ili ne daj bože, jaja. Jel vi vidite kako to zvuči?!? Za poluditi!
Znan da su i ribe živa bića,ali njih mogu tamaniti. Jebi ga, drukčije su. Nemaju noge,šupak in je drukčiji, tuplje su,,,što li?!.
Zajeben se katkad pa poiden pršut, hrenovku,cordon bleu( oh, kako to otmjeno zvuči, ali za one koji to ne znaju, to je samo obična pohana kokoš u koju su umotani pršut i sir) Zaboravin odakle je to stiglo. Ne sitin se da je sve to trčalo na svoje 2 ili 4 noge. Ja ne znan kakav san ja ovo?! Ne bi tija, ali tako mi je. Lipo mi je isti, a zgadi mi se kad se svega sitin. To bi se moglo zvati -paradoks.Ili samo seren?! Ko će ga znati.
Ali zato san ja vitak i zgodan! I neman na duši pogibiju stada janjadi i krda goveda. Samo je zginila di koja kokoš(a one su ionako glupe ka kokoše,hehe) i pokoji gudin je osta bez noge. A čuješ, tu je u pitanju samo invaliditet. Svo zlo s tin! To se malo ka tješin.
Eto, ovo san mora ispričati da mi bude lakše, izjadati se malo. Doma to ne mogu jer kažu da san polulavija i da ću umriti od loše prehrane. Pa aj ti to njima objasni! Oni misle da san ja pomaka pameću jer san uz sve to čupav, šlampav i, što je njima najgore, istetoviran. A meni je to baš zakon. I jebe mi se živo, jer san još i prije shvatija da triba sebi ugoditi 300% jer nikad ne znaš kad će te vrag odniti. Može me ubiti grom,satrat kamion ili dok šetan, može mi past tikula na glavu!!?!! E, zato ja ugađan sebi na sve moguće načine, pri tome ne dirajući druge(samo cure,hehe,).
Eto, svite moj, toliko za ovi put. Javiću se opet kad buden ima vrimena.
Ako vas još štogod zanima, pitajte, pa možda baš to bude i tema mog slijedećeg posta.



| komentari (15) | print | # |

nedjelja, 08.07.2007.

Nedilja je, dosadno je

Pošto ja neman pojma što bi pisa, a nešto bi pisa,
onda evo još malo materijala za nasmijati se. Ja san se smija ka lud.


Ode baba kod doktora i kaže:
• Doktore, boli me kad se ovdje pipnem.
• Pa koji se kurac pipaš!


Zaustavlja čovjek pandura na ulici i pita ga:
• Oooprooostitte, ggggdje ssse ooovdje nnnnalazi šššššškola za mmmucanje?
A pandur će:
• Što će ti škola, super mucaš!


Došao unuk-narkoman kod babe i pita:
• Babo, jesi li vidila one moje tabletice sa stola?
A baba će:
• Ma kakve tabletice, jesi ti vidija one zmajeve u kuhinji?


Dolazi pandur u slastičarnicu i pita:
• Kakve kolače imate?
Prodavač kaže:
• Imamo svih oblika i veličina.
Pandur reče:
• Dajte mi dva oblika i tri veličine.


Dolazi unuk kod babe i kaže:
• Baba, daj mi cicu da se igram!
• Evo ti, al' nemoj daleko...


Stara baka sjedi sama kod kuće.
Odjednom neko pozvoni. Ona priđe vratima, odškrinu ih malo i upita:
• Ko je? - pita baka.
• Raznosač pica, bako! - odgovori zgodan mladić.
• Uđi i raznesi jednu! - na to će baka.


Morate priznati da su i babe i panduri nenadjebivi.
Do drugog puta...živili! Iden se kupati, sad su me zvali.
Ako se ne javin do sutra, utopija san se.







| komentari (23) | print | # |

ponedjeljak, 02.07.2007.

Ajmo još


Ima li što bolje od Red bulla?
-Ima. Red pršuta, red sira...

******

Mijenjam dvije ptice za jednu ševu.


Mijenjam sobnu lampu za dvosobnu.


Oko za oko - pasta za zube


Sto ljudi - sto ćudi.
Sto žena - dvisto cica.


Serem češće, ali rijeđe.


Ne udaraj čovjeka s naoćalama.
Udri ga palicom.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Marley - War



Is this love




| komentari (17) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.