dnevnik jednog harambase 7

11 ožujak 2018

Vau !
Moram vam otkriti jednu tajnu, ali se bojim da će me moji "provaliti", jer je tata već pomalo sumnjičav .... Imam jednu tenis-lopticu koju strašno volim - igram se s njom, grizem je, a onda mi pobjegne ispod TV-a, pa je moji vade van. I tako mi je pala na pamet ideja da se malo poigram s njima, jer me ne gledaju stalno ... onda uzmem lopticu i sakrijem je, a "nabacim" tužnu facu i gledam ih drito u oči, u stilu: dajte mi nađite moju lopticu ! Tako sam je tati jednom sakrio u WC-školjku, pa mami u kutiju za deterđent, a o skrivanju iza trosjeda - da ne pričam ! Danas sam mami sakrio lopticu u krevet ! No, ne grde me zbog toga, već se smiju !

A tata po starom:
pa izgleda da u Hrvatskoj vlada pandemija Alzeheimer-a !
Ljudi zaboravljaju kao mala djeca ili ishlapljeni starci; tko još priča o nekom stričeku Čaćiću, koji je po dolasku na vlast obećavao "tsunami" investicija ? Jel' ga možda netko priupitao koliko ih je ostvario ? Ili o žitu koje je "isparilo" iz silosa ?
Neki stričeki osuđeni (neka visi Pedro), a poslije se to počelo povezivati sa stričekom Todorićem (koji, kao što sam čuo, isto ima svoj blog; ali neka ga, ako može onaj tupi Trump, može i on .... jedino se ja pitam da li sam u pravom društvu !)

Da nastavim, ima kod Zadra neko "crno brdo" koje je navezeno iz Šibenika .... patuljci pojma nemaju, pa će se sada istražiti tko je to napravio ?!? A reforme školstva ? Još malo, pa će se u sastavu tih komisija naći svaki prosvjetni radnik, a ono ne ide, ne ide, pa stane.
O suđenjima da ni ne pričam - kao da su svima isparili mozgovi i ničeg se ne sjećaju ! A tek Sanader ?!? Ta se trakavica vuče već godinama, valjda više nitko ni ne zna za što mu sude - jer su svi pozaboravljali !

Da vas više ne mučim, odoh spavati, iako sam danas cijeli dan proknjavao:-)) !













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.