dnevnik 5

26 veljača 2018

Hajde da se malo javim .... od ovog snijega sam totalno pošandrcao, pa se valjam, grizem grude, trčim k'o lud dok se ne poskliznem (ipak ja imam pogon 4x4)!
Tata mi je dao nešto za misliti; komentirao je (po svome) ove "odluke" o odlaganju otpada, pa se pita: dobro, biti će nekoliko kanti za različite vrste otpada (super za mene - više mjesta za zalijevanje!), ali kako će ljudi tako sortirati otpad u malim stanovima, po mogućnosti bez balkona ?!? A onda - to nitko ne spominje - kako će ljudi točno znati kamo pripada koja vrst otpada? Npr. da li ljudi razlikuju "plastiku" i znaju što je PVC, što mekana plastika, što celofan, plastika za zamatanje? Kamo pripada stiropor??? I kamo pripada prazna kutija od mlijeka ili voćnog soka, passate - gdje je izvana papir, a iznutra metalna folija ? Da li su zamislili da to ljudi sami odvajaju kod kuće? Puno pitanja, malo vremena !
Svekolikom obćinstvu sam priložio i sliku jedne "pokojnice" - što je bila prava nogometna, ali nije izdržala više od desetak sati (ne računajući da sam po noći malo pridrijemao ! Jedina kvalitetna je jedna tenis loptica, koju grizem k'o lud, a ona još uvijek skače li ga, skače ! Tako sam se jedne večeri igrao, a ona hop - ravno u tatinu tenisicu ! Stao sam i razmišljao što sada, jer znam da to ne smijem dirati; a onda sam se dosjetio, lagano uhvatio i donio pred tatu, da mi on izvadi lopticu van. Tata se "raspametio", grlio, grlio, a dobio sam i jedan Schmakos !
Idem se polako spremati za van; mama spava, pa ću joj samo lagano svojom hladnom njuškicom taknuti lice; djeluje TRENUTAČNO !
Do čitanja, vaš Den















Dnevnik 4

19 veljača 2018

Huraaaaa ! Moji su otišli van, a mene ostavili da "čuvam kuću" ..... pojma ja nemam što bi to trebalo značiti, ali mi se čini da ne smijem ništa uništavati ! Isto tako, nakon što me je jutros izvela, mama je otišla nekud van i rekla mi da čuvam tatu. Nisam znao što to trebam točno raditi, pa sam se popeo na krevet i sklupčao, dodirujući njuškicom tatin nos (da mi ne bi negdje pobjegao), ako zaspem. Inače, jučer sam upoznao super komada u parku - voli jurnjavu, "tuču", ali i blato ! No za razliku od nje, koja se nakon toga ne voli kupati, ja sam hitro otišao u tuš-kabinu; koji je to užitak !

Izdivljaš se, okupaš u mlakoj vodi, a nakon toga te mama i tata suše ručnikom.
Čista poezija ! I još tata tvrdi da sam ja čišći od većine hrvata, jer se redovno kupam !

Kad smo već kod toga, opet mi je žao mog tate, jer razmišlja o slijedećem: u brizi za zdravlje svojih građana, svako malo pokreću akciju o štetnosti pušenja. No, istovremeno uzimaju podebeli postotak od svake kutije cigareta, te poljoprivrednicima - uzgajivačima duhana isplaćuju poticaje. E sada - tata tako kaže - kad bi svi hrvati prestali pušiti, bili bi zdraviji, ali ne bi bilo nofci za koješta bitnog; liječnici bi imali manje posla, farmaceuti bi manje zarađivali, poljoprivrednici bi se morali prebaciti na uzgoj neke druge kulture (a tata kaže da ih ima mnogo - npr. kadulje, estragona i slično). Slušao sam tako tatu i nije mi bilo jasno ... sve dok tata nije rekao da bi mogli uzgajati indijsku konoplju (u zdravstvene svrhe), a ostalo bi dovoljno i da se svi "ošišaju", pa da zaborave te čudnovate puteve zakona, podzakona, izmjena i dopuna zakona, izmjena i dopuna zakona o izmjeni i dopuni zakona ..... što govori da ovi što ih sklapaju nemaju blage veze o materiji, nego "u trku" mijenjaju !

A malo bih se dotakao i teme koja me tišti: naime, mi psi pomažemo ljudima gdje god možemo: čuvamo im kuće, vodimo slijepe, vučemo sanjke, tragamo za zatrpanima kod potresa, lavina, tražimo drogu. No sa druge strane, ne smijemo se kupati u fontanama, u tramvaj možemo samo ako imamo brnjicu, u buseve nas ne puštaju, baš kao ni u taxije, a da ne pričam da ne smijemo u restorane, kina, kazališta, pa čak ni u crkve (iako smo božja stvorenja).
Malo sam se zanio s vremenom, izgleda da moji stižu, moram brzo prestati, leći se na trosjed i napraviti najneviniju facu ....








Upgrade;




Netko me je pitao kako sam dobio nadimak Harambaša?






Iz tatinog albuma putovanja / I dio /

05 veljača 2018

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.