First but not last

08 studeni 2017

Dosta tuge, boli, odbijanja i neprihvaćanja u društvu. Krivi ljudi, situacije, načini ponašanja, krivi putevi i krive situacije dovele su me do misli da nisam dovoljno vrijedna. Da nisam dovoljno vrijedna živjeti sretno. Živjela sam kako sam znala, bez gledanja u budućnost i razmišljanja. Zatočena u sadašnjem lošem trenutku i još lošijoj prošlosti. U oklopu iz kojeg se ne mogu maknuti previše. No, kroz neko vrijeme, kroz odmicanje od lošeg došla sam do svijesti, do same sebe. Upoznala sam svoje tijelo, um, dušu. Spoznaju prikazati ću u ovome blogu i nadam se potaknuti i Vas i sebe u nešto bolje.
______________________________________________________________________________________________

Znaš, u životu možeš dobiti sve što poželiš, uz samo jednu stvar. Volju. Moraš imati volju za onim što želiš, moraš biti odlučan i spreman na sve. Na uspone i padove, na testove i izdržljivost. Nikada ne smiješ puknuti jer će te to zaustaviti. Mi ljudi smo poput strojeva na gorivo. Naše gorivo je volja. Ako ponestaneš bez goriva, stroj će prestati raditi. TI ćeš prestati raditi. Ne dopusti vanjskom nemiru da utječe na tvoj unutarnji mir kojeg moraš njegovati. Puni se svaki dan i uvijek ćeš biti zadovoljan.
______________________________________________________________________________________________

Često mi variraju emocije, moje misli i želje. Što se to događa u dubini moje duše da postanem najednom bezvoljna, tužna i prazna. Što to ima u meni, u nama? Moja vibracija je samo moja, kako vibriram tako me i vide. Uvijek trebam vibrirati pozitivnom energijom i pozitivnim mislima ali to je jako teško za opstati. Ali ne i teško za poraditi na tome. Meditacija je divan način podizanja vibracije i svijesti. Otpustiti sve negativno i naučiti kontrolirati misli. Zanimljiva je priča kako sam došla do te spoznaje. Sve se događa s razlogom pa tako i ta jedna noć kada se najednom sve srušilo u meni, sve moje misli i želje i ciljevi. Ostala sam sama, sama u stanu u Osijeku, na krevetu u pola noći plačući. Najednom sjetim se kako mi je prijateljica rekla pogledaj video «Ane Bučević-Što je vortex?»
Znam rekla sam joj pogledat ću, a prošli su mjeseci i nisam, nisam živjela u uvjerenju da ti netko svojim riječima može stvarno pomoći i to još online. Ali vrijedi probati, i vrijedilo je. Upisala sam na youtube i stisnula play. Provela sam sate i sate proučavajući ju i njena uvjerenja. Provela sam noć plakajući od sreće. Ta vibracija koja je dopirala do mene, bila je nevjerojatna! Dobila sam volju za sve, i sve je krenulo na bolje, sve više proučavajući i sa sve većim znanjem, dobila sam natrag svoj život. Život u kojem ti sve dolazi od tebe same vi od tvojih misli. Čudne stvari su mi se počele događati i ostvarivati.
Shvatila sam napokon, nitko nije kriv za moj unutarnji nemir, za moju dubinu duše, za moju bezvoljnost i tugu, za moju prazninu. Sve sam to ja. I sve to ja mogu promjeniti mjenjajući svoje navike koje me ne čine sretnom i mjenjajući svoju svijest i misli.

Pokušaj, samo na tren, zatvori oči, zanemari probleme, razmišljaj o onome što bi volio da bude, i bit će. Hoće. Samo ti i misli i sve je tvoje.


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.